فراخوان ارسال آثار برای شرکت در جشنواره استانی تولیدات رسانه‌ای کرونا از سوی شهرداری ساری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد این اداره کل با همکاری شهرداری ساری در نظر دارد جشنواره استانی تولیدات رسانه‌ای کرونا با شعار " همدلی، امید، ایثار" را در شرایط ویژه شیوع کرونا که ابعاد مختلف حیات اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است برگزار کند. 

تقویت حضور فعالیت خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان در حوزه اجتماعی و سلامت از مهمترین اهداف جشنواره می‌باشد.

بر اساس این فراخوان، فراهم کردن فضایی برای فرهنگ سازی جامعه در راستای چگونگی زیست با کرونا، آگاهی عمومی، رعایت دستورات بهداشتی و انتقال آن به مردم، همدلی و همیاری در مقابل ویروس کرونا، قدردانی از مدافعان سلامت و جلوه‌های حضورتلاشگران عرصه خدمات شهری از جمله اهداف جشنواره رسانه و کرونا است.

در فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه، آثاری که از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران تا ۱۵ آذر در رسانه‌ها منتشر شده باشند، در این جشنواره می‌توانند شرکت کنند.

هر عکاس حرفه‌ای و هنرمند علاقه‌مند به مسایل اجتماعی و سلامت می‌تواند یک مجموعه تصویری و حداکثر ۵ تک عکس و یک فایل ویدئویی با حداکثر زمان ۳ دقیقه و فرمت mpeg و با کیفیت خروجی مناسب و از طریق واتس اپ ارسال کنند.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان وقت اداری ۱۵ آذر ماه امسال فرصت دارند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به آدرس info saricity.ir و به شماره واتس اپ: ۰۹۱۱۱۲۴۵۳۰۹ ارسال کنند و برای کسب هر گونه اطلاعات در خصوص جشنواره با دبیرخانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری با شماره ۰۱۱۳۳۵۱۶۰۳۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار