کمیته داوران عربستان قصد دارد داور دیدار تیم‌های فوتبال النصر و الشباب را محروم کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز قبل تیم های فوتبال النصر و الشباب در چارچوب لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف هم رفتند. در پایان النصر با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود  شکست خورد تا همچنان در بحران باقی بماند.

زرد پوشان ریاض در حالی در این بازی شکست خوردند که گل اول الشبابی‌ها مشکوک به آفساید بود و در طول بازی هم در ۲ صحنه مشکوک در محوطه جریمه برای آن‌ها خطا گرفته نشد.

کمیته داوران عربستان شب گذشته جلسه‌ای را در خصوص بررسی داوری این بازی برگزار کرد و در نهایت داور این بازی محکوم شد. قرار است داور این دیدار چند هفته از قضاوت در لیگ عربستان محروم شود.

در پایان این جلسه فایل صوتی میان داوران و کمک داوران ویدیویی این بازی بررسی شد. نداشتن ارتباط خوب و موثر میان این ۲ گروه، عامل اصلی اشتباهات داور در این بازی اعلام شده است.

النصر حریف پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که با کارشکنی‌های فراوان نتوانست حریف غیرت ایرانی ها شود و از دور مسابقات کنار رفت. حالا در لیگ عربستان هم از اعتبار این تیم کم شده و داوران این لیگ هم به ضرر تیم وابسته به شاه سعودی سوت می‌زنند.

النصر در حال حاضر بدون امتیاز در قعر جدول لیگ فوتبال عربستان قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار