به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا بسیاری از مشتریان ترجیح میدهند تا پس از سفارش آنلاین غذای خود از رویارویی با رانندگان پیک خودداری کنند. به همین خاطر آنها از ارائه کنندگان سرویس میخواهند تا از پیکهای خود بخواهند سفارش آنها را در مقابل درب منزل قرار دهند. پیکها نیز با انجام این کار و ارسال عکس از سفارش قرار داده شده در مقابل درب منزل مشتری را برای دریافت آن باخبر میکنند.
این سیستم ارتباط فیزیکی میان مشتری و راننده پیک را به حداقل میرساند. اما گاهی یک شیطنت از سوی برخی رانندگان پیک خبرساز میشود. مانند راننده پیکی که پس از اطمینان دادن مشتری از رسیدن سفارش غذایش، اقدام به سرقت آن کرد.
بیشتر بخوانید
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام غیراخلاقی این راننده پیک را به تصویر میکشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است این زن جوان پس از قرار دادن سفارش در مقابل درب منزل مشتری و تهیه عکس از آن اقدام به سرقت آن میکند.
در این ویدئو مشاهده میشود این زن جوان پس از تهیه عکس با تلفن همراه و قرار دادن آن در مقابل درب منزل مشتری، اقدام به دزیدن آن میکند. این اتفاق در یکی از مناطق ایالات متحده آمریکا رخ داده است.
این مشتری زن با انتشار این ویدئو در تیک توک در توضیحی نوشت: «آیا امثال این راننده پیک خیال میکنند که دوربین مدار بسته وجود ندارد؟ امیدورام که صاحب این سرویس پیک تصمیم به اخراج این راننده بگیرد.»
این ویدئو پس از انتشار در تیک توک توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بیننده داشته است.»
گفتنی است؛ سخنگوی سرویس پیک دوردَش ضمن حمایت از این مشتری و ابراز تاسف از این رفتار و عذرخواهی بابت آن از اخراج راننده خاطی خبر داد.
انتهای پیام/
قتل که نکرده