رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: مدیریت و نظارت روز بازار‌ها به صورت سنتی پیش می‌رود که این روش باید تغییر کند.

نظارت‌ها نیازمند شیوه‌های جدید استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کامران گردان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بر ضرورت ساماندهی روزبازار‌های شهر همدان تاکید کرد و گفت: مدیریت و نظارت روزبازار‌ها به صورت سنتی پیش می‌رود که این روش باید تغییر کند.

او با بیان اینکه نسبت به سال‌های گذشته شاهد تغییر خاصی در حوزه روز بازار‌ها نبوده‌ایم، ادامه داد: مطرح شدن مسائل و مشکلات شهری به همراه ارائه راهکار‌های مناسب به نفع شهر و شهرداری خواهد بود، زیرا در مجموع به دنبال کاهش نارضایتی‌ها هستیم تا شهری با نظم و زیباتر داشته باشیم.

گردان گفت: آمارگیری لازمه اساسی کار محسوب می‌شود که متأسفانه این مهم در خصوص دست فروشان و روز بازار‌ها اتفاق نیفتاده و هنوز شناسنامه دار نشده‌اند.

او بیان کرد: با توجه درگیری با بیماری کرونا، باید طرح فاصله اجتماعی بین دست فروشان رعایت شود که تاکنون این موضوع انجام نشده و شهرداری باید به صورت جدی‌تر ورود پیدا کند.

گردان گفت: استفاده از ماسک در روز بازار‌ها الزامی شود تا به‌عنوان یک فرهنگ برای مراجعه‌کنندگان به این مکان‌ها تبدیل شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه شهرداری، متولی مدیریت و نظارت بر فعالیت روز بازارهاست، گفت: باید سرویس بهداشتی، خط کشی و ایجاد سایبان مناسب در روز بازار‌ها هر چه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود تا وضعیت آنان، نظم بهتری پیدا کند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار