استاندار یزد به پویش "هر کارمند حامی فرزند معنوی" پیوست

استاندار یزد با پیوستن به پویش "هر کارمند حامی فرزند معنوی" از تمامی کارمندان دعوت کرد با مشارکت در این طرح معنوی حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" که دبیرخانه آن در محل استانداری تشکیل‌شده است همچنان در حال اجرا است، گفت: استاندار یزد با پیوستن به پویش "هر کارمند حامی فرزند معنوی" از تمامی کارمندان دعوت کرد با مشارکت در این طرح معنوی حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده گیرند.

او افزود: امید است با اجرای این طرح، تحول چشمگیری در زمینه کمک به ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) به وجود آید.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: هم‌اکنون بیش از سه هزار کارمند حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند، امیدواریم تمامی کارمندان در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

شجاعان با اشاره به فراخوان طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی با شعار" هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد" یادآور شد: این طرح از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و ادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.