رستگاری گفت: در قالب اجرای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی، ۶۳۹ واحد دولتی و صنفی متخلف یزد پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی را در یزد موثر دانست و افزود: حدود ۲۵۶ تیم نظارتی از پنج هزار واحد دولتی و صنفی بازدید کرده اند که در نتیجه آن ۶۳۹ واحد اعم از بانک ها، نانوایی‌ها و دفاتر قضایی پلمب شدند.

او با اشاره به مهمترین فعالیت‌های انجام شده در موج سوم همه گیری کرونا، گفت: سه بخش اصلی درمان، شرایط عمومی شهر و محلات در اولویت برنامه ریزی شهری قرار دارند که در هفته آینده دستور العمل‌های جدیدی در خصوص آن‌ها ابلاغ می‌شود.

رستگاری در ادامه بیان کرد: به شکل چشم گیری اعمال محدودیت‌ها توانسته میزان استفاده از ماسک در بین همشهریان را افزایش دهد به گونه‌ای که اکنون ۶۰ درصد مردم یزد از ماسک استفاده می‌کنند در حالی که این آمار در هفته گذشته حدود ۳۰ درصد بوده است.
فرماندار یزد خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد محدودیت‌ها صرفا پلمب نیست، اما همین قوانین اوضاع نگران کننده شهر را کمی آرام تر کرده است و برای حصول نتیجه‌ای نسبی نیاز به تداوم این شرایط است.

درحال حاضر جریمه استفاده نکردن از ماسک ۱۰۰ هزار تومان و جریمه  خودرو‌های متخلف حدود ۵۰۰ هزار تومان است که طبق مصوبات آتی ستاد استانی کرونا ممکن است این محدودیت ها تمدید شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار