مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص میزبانی آلومینیوم اراک در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در حاشیه بازدید از ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: صعود آلومینیوم به لیگ برتر را به مردم اراک تبریک می‌گویم. به دلیل اینکه ورزشگاه امام خمینی (ره) سال‌ها در لیگ دسته اول از مسابقات میزبانی می کرد برخی از استاندارد‌های لازم برای حضور در لیگ برتر را نداشت.

او ادامه داد: امیدواریم حداقل الزامات، برای برگزاری بازی در لیگ برتر فراهم شود. با توجه به خالی بودن ورزشگاه از تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا، می‌توان بخشی از الزامات را نادیده گرفت و به هفته‌های آتی موکول کرد.

مهدی افزود: نور مناسب، رختکن استاندارد، اتاق کادر پزشکی، اتاق کنفرانس و سکوی تماشاگران که در حال حاضر بازیکنان روی آن‌ها می‌نشینند از الزامات اصلی ما است که مطمئن هستم برای برگزاری بازی فردا آماده خواهد شد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص مواردی که باید در هفته‌های آتی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اصلاح شود بیان کرد: سکو‌ها باید شماره گذاری و جدا سازی شود، مسیر‌های دسترسی‌های تماشاگران باید تعیین شود، گیت‌های الکترونیکی باید نصب شود، جایگاه خبرنگاران و اتاق کار رسانه و میکسدزون ورزشگاه هم باید تجهیز شود.

مهدی درباره حضور اصحاب رسانه در بازی آلومینیوم اراک و نساجی مازندران گفت: تا این لحظه مجوز حضور خبرنگاران را نگرفته ایم. دوست داریم در غیاب تماشاگران، اصحاب رسانه را در ورزشگاه ببینیم، اما این امر هنوز محقق نشده است.

محمد رضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی هم در ادامه صحبت‌های مهدی در خصوص آماده سازی ورزشگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: با همت مردم اراک و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان برنامه استاندارد سازی ورزشگاه را پیش بردیم.

او ادامه داد: حداقل‌های استاندارد سازی برای بازی فردا مقابل نساجی آماده شده و سایر شرایط هم در ادامه لیگ مهیا خواهد شد.

غفاری گفت: رختکن تیم مهمان امشب آماده می‌شود. تهویه ورزشگاه مهیای بازی با نساجی شده است. به دلیل محدودیت‌های کرونایی نمی‌توانیم از هواداران در ورزشگاه میزبانی کنیم بنابراین از تمامی آن‌ها خواهش می‌کنم که از طریق تلویزیون بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار