باشگاه پرسپولیس درباره تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بعد از اعلام رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر اطلاعیه‌ای بدین شرح صادر کرد: به اطلاع کلیه هواداران و علاقمندان می‌رساند بدنبال برگزاری جلسه استماع شفاهی در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اینکه اعضای کمیته استیناف به مبانی صدور رأی کمیته انضباطی پرداختند و وکیل باشگاه نیز درصدد استدلال‌هایی برای رفع محرومیت شش ماهه عیسی آل‌کثیر برآمد، نهایتا کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کرد و آل‌کثیر علاوه بر پرداخت جریمه مالی برای شش ماه باید از میادین ورزشی دور بماند. با توجه به سیاست‌های سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مبارزه با تبعیض و عدم توجه مراجع انضباطی به قصد بازیکن و نداشتن هر گونه انگیزه و سوء نیت نژادپرستانه، دفاعیات حقوقی تا جای ممکن در لایحه کتبی و جلسه استماع مورد بحث و اشاره قرار گرفت، ولی همچنان کمیته استیناف متقاعد به رفع، تعلیق یا تخفیف مجازات اعمال شده از سوی کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا نشد.

شایان ذکر است باشگاه به منظور استفاده از توان حداکثری تیم جهت حضوری مقتدرانه در فینال باشگاه‌های آسیا و مسابقات لیگ با هماهنگی کادر فنی، تمهیدات لازم را در نظر گرفته و در ضمن سایر ظرفیت‌های حقوقی برای رفع اثر از محکومیت انضباطی آل‌کثیر در دستور کار باشگاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
مقصر طرفدارهای تیم دوم عربستان الاستقلال بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
تاج كلاشو بزاره بالا
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۱:۰۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
اعلام نتیجه 3 به 0 بنفع لنگیا در مسابقه سپاهان و لنگیا ، اعلام نتیجه 3 به 0 بنفع لنگیا در مسابقه سوپرجام استقلال و لنگیا توسط کمیته انضباطی ، سیاست سخت گیرانه نبود و خیلی ازحق کشی های دیگر برعلیه سایر تیمهای لیگ برتر بنفع لنگیا .

حالا بعداز توهبن آشکار یک بازیکن لنگی نورسیده به نژادزرد وچشم بادامی.واعلام رای توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برعلیه آنها ، آن رای را رای سختگیرانه می پندارند .وبیانه صادر مینمایند ، رو که نیست سنگ پای ...است .
Netherlands
musavi
۲۰:۴۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
شانس ما همینه بازیکن بابت هر گل که میزنه لباس در میاره اَدا در میاره .. این چه خوشحالی بعد گلِ که به قیمت خون شدن دل هوادار تموم بشه ماجرای .... ده من شیر شده آقا والا من هوادار هم دوست ندارم جالب نیست این خوشحالی کردنا چیپ زَدنا ... یه مرد ۳۰ ساله درک نمیکنه در لیگ داخلی شاید مهم نباشه اما ای اف سی ؟؟ منتظر بهونه هست ! یه گل میزنن ۵بار دوره ورزشگاه میچرخی عربده میکشی پیرهن در میاری وو .. دوباره بازیِ بعد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
متاسفم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
بی مصرف ها !!!
آخرین اخبار