معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان کرمان گفت:امیدواریم تا چند ماه آینده ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع به فضای اداری حوزه‌های قضایی در منطقه ابر (ارزوییه-بافت-رابر) افزوده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رییس کل دادگستری استان کرمان عصر امروز ۱۵ آبان از پروژه‌های عمرانی در حال احداث دادگستری استان کرمان در شهرستان‌های بافت و ارزوییه بازدید بعمل آورد.

محمدحسین زاده کافی، معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان کرمان گفت:امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سوی رییس کل دادگستری استان کرمان انجام شده است تا چند ماه آینده ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع به فضای اداری حوزه‌های قضایی در منطقه ابر (ارزوییه-بافت-رابر) افزوده شود.

او افزود:پروژه احداث ساختمان جدید دادگاه عمومی شهرستان ارزوییه در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با زیربنای ۸۰۰ مترمربع از محل اعتبارات قوه قضاییه در حال احداث است.

زاده کافی روند احداث ساختمان‌های جدید دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بافت با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و دادگاه عمومی شهرستان رابربا زیربنای ۸۰۰ مترمربع را نیز خوب ارزیابی کرد و گفت:امیدواریم این پروژه‌ها درچند ماه آینده به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار