مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر خبر منتشر شده درباره قصور پزشکی در زایمان مادری در بیمارستان مهر برازجان را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص اشتباه پزشکی هنگام زایمان مادری در بیمارستان مهر برازجان، زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: همه مراحل عمل جراحی مادر مطابق استاندارد‌های رایج پزشکی بوده و اکنون حال او مساعد است، اما نوزاد به دلیل شرایط سخت و خونریزی‌های هنگام زایمان امروز فوت کرد.

او افزود: مادر ۳۶ ساله بارداری که از اتباع بیگانه است و برای سومین بار باردار بود، در حالی که بیش از ۱۰ روز از حداکثر زمان زایمانش گذشته بود، برای زایمان به بیمارستان مهر برازجان مراجعه کرد و با توجه به شرایط حاد و مخاطره انگیز بیمار و نوزاد تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت و دکتر جراح برای نجات جان مادر اقدام به خروج رحم او کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: آنچه در برخی از خبرها منتشر شده کذب است و پزشک برای جلوگیری از خونریزی اقدام به پک گذاری کرده که در عمل‌های جراحی دنیا مرسوم است و پس از بند آمدن خونریزی گاز مربوط نیز برداشته شد.

نویدی فرد گفت: این بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان در بخش عمومی بستری است و به زودی مرخص می‌شود.

منبع خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ترانه مهر شکوهیان
۱۶:۰۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خوب پنج شب دیگر هم درد سر دارد