مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح ملی آمران سلامت با ارائه خدمات به بیش از ۱۱۴ هزار نفر در استان کرمان در طی ۱۰ روز، امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌کرمان با اشاره به شیوع موج سوم اپیدمی کرونا و اجرای طرح ملی آمران سلامت به مدت ۱۰ روز در سراسر استان، گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان با برپایی ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار به بیش از ۱۱۴ هزار نفر خدمات بهداشتی و آموزشی ارائه کرده است.

او با اشاره به همکاری ۴۰۰ نفر از اعضای جوانان در اجرای این طرح، افزود: ۴۷ هزار و ۱۵۷ عدد ماسک، یک هزار و ۱۰۳ لیتر مایع ضدعفونی کننده، ۹۰۰ بسته بهداشتی، ۴۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده در این طرح توزیع و مصرف شده است.

او با اشاره به همکاری خانه‌های هلال و سمن‌ها با جمعیت هلال احمر برای اجرای این طرح عنوان کرد: بیش از ۶۹ میلیون تومان اقلام بهداشتی اهدایی از سوی مردم در پایگاه‌های سلامت توزیع شده است.

فلاح با اشاره به اینکه طرح آمران سلامت از پنجم لغایت ۱۵ آبان ماه در استان کرمان اجرا شده است، گفت: پایگاه‌های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهر‌ها مثل فروشگاه‌های بزرگ، ورودی ترمینال‌های مسافربری، راه آهن، میادین اصلی شهر و سایر مکان‌های پر رفت و آمد برپا شده بودند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار