تشدید محدودیت‌های کرونایی در لرستان

استاندار لرستان از تشدید محدودیت‌های کرونایی در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،خادمی استاندار لرستان با بیان اینکه از اول آبان‌ماه تا کنون بیش از ۱۲۰ نفر در لرستان در اثر کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند، به منظور کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری از مردم خواست در خانه بمانند.

خادمی با بیان این که مجموعه دولت و نظام لازم است تصمیماتی اتخاذ و در برخی موضوعات هم از قوه قهریه استفاده کند، خطاب به مردم شهر‌های پر خطر استان تاکید کرد: از منزل بیرون نیایید و در هیچ اجتماع و مراسمی شرکت نکنید.

اوبیان کرد: اگر مردم در شهر و یا روستا مراسم عروسی یا عزا مشاهده کردید برای برخورد با آن‌ها به نیروی انتظامی، دادستانی و یا به استانداری اطلاع دهید.

استاندار لرستان با اشاره به این که ادارات استان با ظرفیت ۵۰ درصد و یا یک‌سوم نیرو تا پایان هفته آتی فعالیت دارند، تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی لرستان ارباب‌رجوع نمی‌پذیرند و ملاقات عمومی با مسئولات آن‌ها مجاز نیست.

خادمی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمام گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرستان‌های دورود، الیگودرز، کوهدشت، دلفان و پلدختر تعطیل است و فقط مشاغلی که نیاز‌های ضروری مردم را تأمین می‌کنند مجاز به فعالیتند.

او ادامه داد: مشاغل گروه ۳ و ۴ در خرم‌آباد و بروجرد تعطیل است و همچنین در مرکز استان محدودیت‌هایی در خدمات شهری و اتوبوسرانی انجام خواهد شد و علاوه بر آن پاساژ‌ها و مراکز پر ازدحام باید از ساعت ۱۷ تعطیل باشند و همه دستگاه‌ها موظفند روی مجموعه‌ای که به آن‌ها مربوط است نظارت کنند در غیر این‌صورت مدیر آن دستگاه به دادگستری و هیأت تخلفات معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.