معاون آموزش ابتدایی آموزش و پروش استان همدان از اجرای طرح پوشش سراسری آموزش رایگان و مجازی نوآموزان دوره پیش دبستانی در استان خبر داد.

اجرای طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان همدانمعصومه خدابنده لو معاون آموزش ابتدایی آموزش و پروش استان همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه گذراندن دوره پیش دبستانی از سوی نو آموزان به ویژه نوآموزان مناطق محروم و کم برخوردار بسیار مهم و ضروری است، اظهار داشت: چون این دوره آنان را برای حضور در مدرسه و دریافت آموزش‌های لازم آماده می‌کند، بر همین اساس مورد تأکید معاونت آموزش ابتدایی است.

او افزود: جذب و حضور حداکثری نوآموزان در نظام آموزش و پرورش، ایجاد وحدت رویه، توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان به صورت رایگان و غیر حضوری، رشد همه جانبه کودکی و یادگیری پیش نیاز‌های ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان با توجه به شرایط موجود از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح یاد شده است.

خدابنده لو ادامه داد: در شرایط کرونایی، آموزش مجازی این نوآموزان در دستور کار قرار گرفته است تا کودکانی که موفق به ثبت نام در سامانه سناد نشده اند و نمی‌توانند با حضور در مدرسه فعالیت‌های علمی را دنبال کنند، آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را به صورت رایگان دریافت کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پروش استان گفت: این آموزش‌ها از طریق شبکه آموزشی شاد و شبکه آموزش صدا و سیما یا همان مدرسه تلویزیونی ایران ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.