رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طی اسه روز اعمال محدودیت‌های ترافیکی جدید، شاهد کاهش ۲۳ درصدی تردد در جاده‌های کرمانشاه بوده‌ایم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ محمد حیدری  با اشاره به ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط پلیس، گفت: برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، پست‌های ایست و بازرسی پلیس کرمانشاه در سه گلوگاه ورودی استان پلیس راه کرمانشاه- همدان، کرمانشاه- خسروی و کرمانشاه به سمت سنندج مستقر هستند.

او با بیان اینکه محدودیت‌ها از ساعت 12 روز دوشنبه هفته‌جاری آغاز شده، گفت: محدودیت ابلاغ شده فعلا تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه ادامه دارد در صورت تمدید حتما اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در جریان طرح از ورود خودرو شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان مرکز استان و خروج خودرو با پلاک شخصی بومی شهرستان مرکز استان به سمت شهرستان‌ها و استان‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

او  گفت: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.

او  گفت: دستورالعمل‌ها در راستای رعایت شیوه نامه های  بهداشتی به همکاران مستقر در ورودی‌ها و خروجی‌های استان ابلاغ شده که از تردد خودروها براساس این طرح جلوگیری می‌کنند و در صورتی که رانندگان متخلف اصرار داشته باشند با اعمال قانون و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.

حیدری به کاهش وضعیت تردد در جاده‌های کرمانشاه در این مدت سه روز اجرای طرح اشاره و بیان کرد: در ایام طرح نوروز ۵۰ درصد کاهش تردد در استان داشتیم که در مدت هفت ماهه امسال  شاهد ۱۸ درصد کاهش بوده‌ایم و اما در طی این سه روز اعمال این محدودیت‌های ترافیکی ۲۳ درصد کاهش تردد در جاده‌های کرمانشاه را شاهد هستیم که کم‌تر هم خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.