کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بارندگی طی ساعاتی از وقت امروز و روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است و این وضعیت در پاره‌ای از نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب هم همراه خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان تا روز سه‌شنبه ابری همراه با وزش باد، بارش باران و گاهی اوقات با رعد و برق خواهد بود.

او گفت : شرایط ناپایدار و بارندگی طی ساعاتی از وقت امروز و روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است و این وضعیت در پاره‌ای از نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب هم همراه خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت دمایی استان، افزود: در این بازده زمانی تغییر دمایی خاصی را در سطح استان نخواهیم داشت.

او طی ۲۴ ساعت گذشته سرپل‌ذهاب را با دمای حداکثر ۲۹ درجه سانتی‌گراد را به‌عنوان گرم‌ترین نقطه استان و بخش کوزران را با دمای حداقل هشت درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان اعلام کرد و گفت: طی این مدت دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۵ درجه سانتی‌گردا در نوسان بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.