مصطفی مرادی گفت: بدون تردید باشگاه‌های ورزشی از زیان‌دیده‌ترین کسب‌وکار‌ها در دوره سیطره و شیوع کووید ۱۹ در استان و کشور بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص تاثیرات شیوع کروناویروس بر اقتصاد ورزش استان گفت: بدون تردید باشگاه‌های ورزشی از زیان‌دیده‌ترین کسب‌وکار‌ها در دوره سیطره و شیوع کووید ۱۹ در استان و کشور بودند.

او با بیان اینکه زیان و ضرر باشگاه‌های ورزشی در سه ماهه اول به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کروناویروس تشدید شد افزود: متاسفانه از مهرماه نیز مجددا با تشدید شیوع این ویروس عالمگیر، شرایط برای باشگاه‌ها سخت‌تر شد.

مرادی از تلاش این اداره کل برای جبران بخشی از زیان باشگاه‌های ورزشی خبر داد و گفت: اگرچه این تلاش‌ها برای جبران زیان‌های این مشاغل کافی نبوده، اما با حمایت دولت تلاش شده بخشی از زیان جبران شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از حمایت از مشاغل ورزشی آسیب‌دیده از کرونا از طریق سامانه کارا از سوی دولت خبر داد و افزود: تعدادی از باشگاه‌های استان از خدمات حمایتی و تسهیلاتی دولت در این بخش استفاده کردند.

او همچنین ضافه کرد: در همین راستا نیز ۱۰۰ وام ۵۰ میلیون تومانی و ۱۵۰ تسهیلات دو میلیون تومانی قرض‌الحسنه به صاحبان باشگاه‌های استان اعطا شده است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.