مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از کشف ۱۲ انبار احتکار در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۲ انبار احتکار در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رحیم قربانی، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: طی یک هفته اخیر در عملیات مشترک بازرسی از انبار‌های شهرستان تعداد ۱۲ انبار احتکار کشف و کالاهای احتکار شده ضبط شد.

او افزود: از این تعداد انبار احتکار شناسایی و کشف شده، ۱۰ انبار مربوط به نهاده‌های دامی شامل هفت تن ذرت و سه تن کنجاله، یک انبار با ۴۰۰۰ تن سیب زمینی از نوع بذری و یک انبار مربوط به روغن خوراکی بوده است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآبادعنوان کرد: با کشف و شناسایی این انبار‌ها در جریان بازرسی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج)، مأموران تعزیرات حکومتی و بارزسان صمت و دامپزشکی برای این موارد تشکیل پرونده داده و برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

قربانی ادامه داد: موارد کشف شده فوق از انبار‌ها با هماهنگی دادستان در بازار و نهاده‌های دامی بین باغداران و کشاورزان توزیع خواهد شد.

او گفت: کلیه واحد‌های صنفی، غیرصنفی و شرکت‌های تعاونی و خصوصی، مرغداری ها، دامداری‌ها و گاوداری‌ها هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت انبار و اعلام موجودی خود در سامانه جامع انبار‌ها و سامانه جامع تجارت حتماً اقدام کنند چراکه در غیر این صورت با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی انبار‌های اعلام نشده شناسایی و پلمب خواهد شد و کالا‌های موجود در این انبار‌ها در حکم قاچاق کالا و احتکار اعمال قانون می‌شود.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از  بازار مطرح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از اصناف در زمینه عدم درج قیمت، کم فروشی، گران‌فروشی، احتکار و عدم ارائه کالا را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت برای رسیدگی گزارش دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار