بر اساس تصمیم قرارگاه مهارت آموزی تا پایان سال ۱۴۰۱ هیچ سربازی بدون داشتن حداقل یک مهارت یا تخصص، خدمت سربازی را به پایان نخواهد رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به گذشت سه سال از فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح گفت: بحث مهارت آموزی سربازان یک مطالبه جدی از سوی مقام معظم رهبری است که ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز به صورت جدی آن را دنبال می‌کنند.

او با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان با اقتدار در کشور دنبال می‌شود، افزود: مهارت آموزی یک رویکرد جدید است که بر اساس آن سربازان علاوه بر انجام ماموریت و وظایف اصلی خود، در دوران خدمت یک مهارت را فرا گرفته و برای آن گواهینامه بین المللی مهارت دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید


درویشی با بیان اینکه برای این قرارگاه ماموریت و چشم اندازی پنج ساله در نظر گرفته شده است، گفت: طبق چشم انداز و اهداف قرارگاه باید تا پایان سال ۱۴۰۱ هیچ سربازی بدون داشتن حداقل یک مهارت یا تخصص، خدمت سربازی را به پایان نخواهد رساند.

او با بیان اینکه شعار ما خروج هر سرباز با یک مهارت است، ادامه داد: مهارتی که سرباز در طول خدمت فرا گرفته است، باید به اشتغال منجر شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران افزود: هزار و ۳۲۰ نفر سرباز وظیفه در ۲۰ یگان نظامی آموزش از ابتدای امسال تاکنون از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مازندران برخوردار شده اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.