ریحانه پارسا به خارج از کشور رفت و کشف حجاب کرد؛ بعد هم با خبرنگار ضد ایرانی هم‌صحبت شد، حالا هم به دنبال سودای شهرت، به عریانی پناه آورده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همه چیز از سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا شروع شد. دختری ۱۹-۱۸ ساله‌ای که پیش‌تر سابقه بازیگری نداشت، در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد و به سرعت مشهور شد. بلافاصله پس از پخش قسمت آخر سریال، او تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که با نقشش در سریال به عنوان یک دختر چادری تفاوت بسیاری داشت.

او درباره تصاویرش با پوشش و آرایش غیرمتعارف نوشت: «اگر این روز‌ها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره، بی‌هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست... این عکس‌ها صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهتی به لیلای دیده شده نداره.»

* «آقازاده» با حضور یک نابازیگر جدید

این حاشیه به سرعت با واکنش تهیه‌کننده سریال مواجه شد و تأکید کرد در فصل دوم سریال بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید می‌شود و قصه به دیگر بازیگر‌ها وابستگی ندارد. فصل دومی که البته هیچ‌وقت مقابل دوربین نرفت و با تغییراتی در فیلمنامه به «آقازاده» تبدیل شد.

مهدی سلطانی ـ بازیگر سریال پدر ـ هم به عکس‌های نامتعارف پارسا اشاره‌ای تلویحی داشت، اما سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» و پدر سینا سهیلی ـ همبازی پارسا در سریال پدر ـ او را مورد خطاب قرار دارد و در توصیه‌هایی پدرانه نوشت: «.. از محبت‌ها غره و از بى‌مهرى‌ها مأیوس مشو...». سهیلی بعدتر در فیلم «گشت۳» پارسا را به بازی گرفت تا نشان دهد همچنان به این بازیگر جوان توجه دارد.

* ادعای دروغین ممنوع‌الفعالیتی

پس از این اتفاقات و در شهریور ۹۷، او عکس‌های نامتعارف خود را حذف کرد و صفحه‌اش را به حالت خصوصی درآورد و مدعی شد ۶ ماه ممنوع‌الفعالیت شده است! ادعایی که بی‌اساس بودن آن، ۵ ماه بعد و با حضور او در برنامه تلویزیونی «خیابان جام جم» محرز شد.

اما او دست بردار نبود. این بار با لباس‌هایی عجیب در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و همین سوژه خوبی برای عکاسان و فضای مجازی بود. او نوروز ۹۸ را هم مهمان رامبد جوان در «خندوانه» شد تا پله‌های شهرت را دو تا یکی طی کند. اوایل اردیبهشت ۹۸ هم با اینکه فیلمی بازی نکرده بود، در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور می‌یافت و اکثر اوقات را در کافه کنار پله‌برقی پردیس چارسو می‌گذراند.

* از کارگری در کافه تا رسیدن به شهرت

لیلا بوشهری هنرپیشه سینما و تلویزیون آذرماه ۹۷ مدعی شده بود ریحانه پارسا پیش از بازیگری در کافه کار می‌کرده است.

بلافاصله پس از پایان جشنواره جهانی فیلم فجر، حامد عنقا در اظهار نظری پیرامون حاشیه‌های پارسا گفت: «ریحانه پارسا بچه بود و بچگی کرد. دختر ۱۸ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ماه برایش به وجود آمد، هرکسی این ظرفیت را ندارد.»

این بازیگر کم‌تجربه و غیرآکادمیک، خردادماه ۹۸ برای حضور در «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی دعوت شد و این نخستین حضور سینمایی او بود. البته بهمن همان سال وقتی در نشست رسانه‌ای فیلم در پردیس اهالی رسانه حضور یافت، با حرکات عجیب و ژست‌های زننده مقابل دوربین عکاسان نشان داد که هنوز ظرفیت حضور در سینمای ایران را ندارد.

* فصل مشترکی به نام «تئاتر»

هنوز یک ماه از پایان جشنواره فیلم فجر نگذشته بود که اعلام خبر ازدواج ریحانه پارسا ۲۱ ساله با مهدی کوشکی ۳۸ ساله بار دیگر او را به صدر اخبار زرد باز گرداند. گفته می‌شود پارسا در هنرستان سوره، تئاتر خوانده است و «تئاتر» فصل مشترک او با کوشکی است.

آن‌ها نوروز امسال در یک برنامه اینترنتی گفت‌وگومحور با اجرای اشکان خطیبی و اسپانسری رایتل حضور یافتند تا از تجارب زندگی مشترک بگویند؛ زندگی مشترکی که فقط یک ماه از آغاز آن می‌گذشت!

* تعدیل نظر عنقا درباره پارسا

کوشکی که در سریال جدید حامد عنقا نقش الکس (مردی که دختران جوان را برای تجارت جنسی به کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس قاچاق می‌کند) را بازی می‌کند، در یکی از حضور‌های خود سر سریال، ریحانه پارسا را هم همراه خود برد. شاید این دیدار دوباره پارسا و عنقا باعث شد او نظر پیشین خود درباره این هنرپیشه را تعدیل کند. حامد عنقا مرداد ۹۹ در این باره گفت: «خانم پارسا همکار خوب ما در پدر بوده و همچنان برای او آرزوی موفقیت دارم... و اگر هنوز حق پدری نسبت به او داشته باشم و بخواهم به او چیزی بگویم این است که با این همه هوش و استعدادی که دارد اگر تمرکزش را روی استعداد خودش بگذارد و حواسش را پرت چیز‌های دیگر نکند، مطمئناً آینده بسیار بسیار درخشانی خواهد داشت.»


بیشتر بخوانید


* طلاق پدرومادر پارسا در ۹ سالگی

اما پارسا هنرپیشه‌ای نبود که بدون حاشیه بتواند زندگی کند. او یک ماه بعد از این اظهار نظر عنقا، از کوشکی جدا شد. او البته قبل از جدایی، واقعیتی از زندگی خود را علنی کرد و گفت که فرزند طلاق است و از ۹ سالگی در محله‌ای پایین شهر تهران در خانه مادربزرگ پدری‌اش بزرگ شده است. پارسا موضوع دیگری را هم مدعی شد؛ اینکه ازدواج او با کوشکی رسمی و شرعی نبوده و فقط با او همخانه بوده است!

یک ماه از خبر طلاق پارسا گذشته بود که با یک خبر زرد دیگر حاشیه‌ساز شد؛ مهاجرت از ایران به ترکیه.

او البته مدعی بود که برای ساخت فیلم افشاگرایانه زندگی‌اش با نام «زمان» توسط یک تهیه‌کننده فرانسوی به ترکیه سفر کرده است، اما برخی معتقدند پارسا جدیدترین صید سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه است؛ سایت‌هایی که درگاه‌های پرداخت ریالی دارند! همانطور که قبل‌تر هم برخی چهره‌های جنجالی اینستاگرام در این مسیر وارد شده‌اند.

او در همین مدت، حاشیه‌های بسیار دیگری را هم رقم زد، از ادعا‌هایی درباره مهریه تا انتشار فیلم‌هایش با دیگران و جدال لفظی با یکی دیگر از بازیگران زن.

* گفتگو با مروج بی‌حجابی در ایران

او بلافاصله پس از خروج، خیلی زود وارد فضای سیاسی‌کاری شد؛ از علینژاد خبرنگار ضدایرانی و پایه‌گذار و مروج کمپین «چهارشنبه‌های سفید» تقاضای مصاحبه کرد و در این گفتگو تاکید کرد که بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد چندین بار تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی‌حجاب باشد. درباره زندگی‌اش با کوشکی نیز تاکید کرد که ازدواجی صورت نگرفته. او همچنین تصریح کرد به ایران برنمی‌گردد!

این اظهارنظر‌ها درحالی صورت گرفته که این هنرپیشه فیلم‌های «گشت۳» و «کوسه» را در نوبت اکران دارد و باید دید با این موضع‌گیری‌ها، چه سرنوشتی دچار این فیلم‌ها می‌شود.

مورد عجیب «ریحانه پارسا»؛ از کشف حجاب و ازدواج سفید تا عریانی!

او همچنین در همین فرآیند، کشف حجاب کرد؛ هرچند خودش مدعی بود اندازه مو‌های سرش کمتر از دو سانتی‌متر است، بنابراین قوانین جمهوری اسلامی را زیر پا نگذاشته!

* زدن به سیم آخر برای گرفتن اقامت

پارسا به سرعت پل‌های پشت سرش را خراب کرد و در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه معاند رادیو فردا مدعی شد که پس از انتشار تصاویر متفاوتش با سریال پدر، به نهاد‌های امنیتی احضار شده و آنجا با برخورد‌های روانی و فیزیکی روبه‌رو شده بود! او در ادامه هم مدعی شده که در جریان این احضار متوجه شده بود که تلفنش شنود شده است!

این هنرپیشه حاشیه‌ساز، در مصاحبه اخیرش با رادیو فردا مدعی شده که در ترکیه تحت فشار قرار گرفته، در عین حال فردای مصاحبه ـ یعنی امروز ـ تصویری نیمه‌عریان از خود منتشر کرده که ناقض سخنانش است.

در میان دست و پا زدن‌های ریحانه پارسا و از این شاخه به آن شاخه پریدنش، اما واکنش مخاطبان جالب توجه است، آن‌ها با انتشار نظرات خود زیر پست اینستاگرامی رادیوفردا نوشته‌اند که این کار‌ها برای دیده‌شدن و گرفتن اقامت و پناهندگی است و برایشان اهمیتی ندارد.

ریحانه پارسا به سرعت در حال پیمودن مسیر زوال است. او نشان داد که ظرفیت شهرت را نداشته و حالا با فروافتادن در منجلاب فساد هر روز بیشتر از پیش غرق خواهد شد. او با پناه آوردن به رسانه‌ها و افراد معاند جمهوری اسلامی مدت کوتاهی در مرکز توجه قرار خواهد داشت و باید دید پس از عریانی برای دیده شدن بیشتر، به چه کاری روی خواهد آورد!

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده‌خدا
۱۹:۰۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۱
هرکسی اختیار زندگی خودشو داره.خدا انسان‌رو آزاد آفریده.همچنین کامنت‌ها لطفا انقدر فحش ندید.خوبه یه‌نفرم تو زندگی شما دخالت کنه و شمارو به کاری مجبور کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۰:۱۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
واقعا نشون داد ادم بی ظرفیت و عقده ای هستش براش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
کارگردانان در انتخاب بازیگر به غیر از هنر بازیگری به موارد دیگر ازجمله شخصیت افراد توجه کنند که اسباب این اتفاق پیش نیاد
واقعا این خانم اگر در سریال پدر کار نمیکرد به این شهرت میرسید؟؟؟
یه نفری چه زیبا گفت که" خانم پارسا با حجاب به شهرت رسیدی "و با بی حجابی به ذلت
خدایا عاقبتمان را ختم به خیر کن.
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۲:۴۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خدا یه عقلی به تو بده یه پولیم به ما....
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسن
۱۰:۲۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش والسلام
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
آخه ریحانه پارسا کیه . یک متفکر ه.یک دانشمنده یک عالمه نفهمیدیم آخرش کیه که شما همش در موردش مطب می نویسید اصلا اصالت وریشه داره یا نداره که مشخصه ،بهتر نیست وقت ومطلب خود را به چیز مهمتر اختصاص بدهید ...
Iran (Islamic Republic of)
محمدمعصومی گرگ زخمی
۰۸:۳۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ریحانه پارسا دانا باید بود
نادانی بسود بدخواه است و
بد خواه یک شیطان رجیم است
ریحانه بسیار است که نادان بودن را
بسود بدخواهان باید بدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
متولیان بی فرهنگ که فرنگی اند تا فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
زیبا بود
Iran (Islamic Republic of)
خبر خوان
۰۸:۲۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چیه شما سایت های خبری هر ننه قمری و بزرگ می کنید ، اگه شخصی الکی الکی سلبریتی می شه باعث و بانی آن همین شما خبر گزاری ها هستید . خواهش می کنم هر چیزی که ارزش نداره مخابره نکنید
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۸:۲۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
آخه‌این‌بی.ارزش‌چه‌یودی‌برای‌مردم‌داره‌هی‌‌نشونش‌میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بعدبازی درسریال پدرکه عکسای نامتعارفی ازخودش منتشرکردانتظارچنین روزهایی میرفت چون واقعانشون داده بودبی جنبه وعقده اییه.الانم میخوادادای گلشیفته رودربیاره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام.میگم چطوره اگه ی بنده خدایی ن نشونی داشته باشه ن معروف باشه،بهش بعد این کارا میگن روسپی و(؟)، واقعا در عجبم کارهای این خانم کردن و با چه واژهای قشنگی تعریف شدن کشف حجاب،ازدواج سفید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
هیچ‌دقت‌کردیدهیچ‌کدوم
ازایناچهره‌شادی‌ندارن
چون‌اطلاعاتی‌ازخداوعذاب‌
وجهنم‌پیدا‌کرده‌اند‌که‌اونور
دنیا‌هم‌ولشون‌نمی‌کنه
این‌اداها‌مال‌اینا‌نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۴۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سینمای ایران چقدر بدبخت شده که هر کسی رو شاخ میکنه و طرف هم فکر میکنه خبری هست. کجا هستند بازیگران نامداری مثل مرحوم جمشید مشایخی و مرحوم داوود رشیدی و مرحوم محمد علی کشاورز و مرحوم حمیده خیر آبادی امثال اینها بازیگران نامدار ایران هستند نه هر کسی که چیزی از هنر بلد نیست یک ماهه بازیگر میشه و نقش اول میشه واقعا برای کارگردانای ایران متاسفم که به همچین بازیگرای آماتور و ناشی نقش اول میدن هنر بازیگری تو ایران مرده و فیلم های ایرانی جذابیت قبل رو ندارن افسوس .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
عاقبت کار با کیست؟
وقتی پول و شهرت هدف زندگی باشه همه چیز فدا خواهد شد تعریف موفقیت در ایران یعنی رسیدن به پول و شهرت . اصل فاجعه اینکه همین پول و شهرت در مسیر کسب پول و شهرت بیشتر هزینه بشه
بهترین عاقبت با متقین هست آنها که از پول شهرت برای ارتقاع خودشون و اطرافیانشون هزینه میکنند و و مفید به حال خود شون و خانوادشون و از همه مهمتر جامعه هستند و رفتارشون منجر به پرورش افراد مفید مثل خودشون میشه
امثال این خانوم دردی از جامعه دوا نکردند که اعمالشان ارزش مطرح کردن داشته باشد اما بجای این افراد، هسنند کسانی که کردارشان ارزش طرح در رسانه داشته باشد تا شاید دیگران از انها الگو بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۳۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چرا‌این‌بازیگر‌ها‌انقدر‌رو‌هم‌میرند‌و‌فکر‌میکنند‌بزرگ‌و‌بهترین‌هستند،‌حق‌مردم‌خرج‌اینا‌میشه‌که‌بعدش‌لخت‌بشند
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۷:۳۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
عجیب نیست این رسم وآئین وسرانجام فیلم شدن وفیلم بازی کردن است همینکه یک دختر بچه یا پسر بچه گفت می خواهد بازیگر شود بایداحساس خطر کرد واو را کمک کرد تا از این آرزوی انحرافی که سرانجام آن سقوط ونا بودیست نجات پیدا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
کاش خدا یکم بهت نظر میکرد متاسفانه اونقدرحقیری که خدا ولت کرده به حال خودت
Iran (Islamic Republic of)
کمیل ۱۴
۰۷:۰۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
یه عده بیچاره ها مریض هستن تمایل دارن دیده بشن دست به هرکاری میزنن انشاالله عقده های دلشون بازبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
فکر میکنه اونجا عاشق چشم و ابروش هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
کسی که به خواب غفلت فرو رفته میشه از خواب بیدارش کرد ،متاسفانه این خانوم ببخشید این شخص خودشو زده به خواب وبه هیچ وجه نمیشه دیدارش کرد ،جای تاسف داره برای یک زن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۶:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
اصالت خانواده چیز دیگریست .
ریشه درخت را استوار نگه میدارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خاک تو سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
دختر نادان و ابلهه احمقی کرده.،خودش،سرنوشت خودش رو به بازی گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
بنده‌خدا
۱۹:۰۶ ۲۳ مهر ۱۴۰۱
فحش نده زشته.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۵:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
اینا مشتی توهم زده و خودشیفته اند که بعلت نداشتن تربیت خانوادگی لخت بودن را برای خودشون افتخار می دانند و برای زن و بچه مردم مث سم هلاهل هستند.
Canada
ناشناس
۰۵:۱۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
رفته که رفته
انگاری دانشمند یا محقق رفته
پیشمان و افسرده برمیگردد
از بیکاری میپوسد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰۰
۰۵:۰۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۰۴:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
تو رو به جون عزیزاتون کمتر خبر بدید از این خانم پارسای تازه ب دوران رسیده. بابا مگه اون هنر پیشه بود آخه چرا کلمه هنر پیشه رو خراب میکنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سریال پدر رو فقط بخاطر اینکه از این خانم بدم اومد نگا نکردم الانم خیلی بیشتر ازش بدم اومده دختره لوس جلف بیمعنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
عزیزم قشنگ معلومه سرشار از عقده ای فقط به پا با سر نری تو شیشه چون راهی که تو داری میری معلومه تهش سرنوشت پوج وتباهی داری از الان میبینم روزی که بدبخت میشی رو، باز اون گلشیفته یه هنری داشت تو چی داری آخه؟؟ هاننن چی داری تو که اینقدر ادعات میشه حال‌ام رفتی شدی ضد انقلاب خاک برسرت دعام میکنم خدا شر تو ومثل تورو از زمین وهستی پاکککککککک کنه شماها جز لجن ونجاست هیچی نیستین
Iran (Islamic Republic of)
حسین معظمی گودرزی
۰۴:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
اصلا اینا کین که انقدر بزرگشون میکنید اصلا هویتشون چیه
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۴:۰۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
قضاوت نکنیم و به او فرصت بدهیم زندگی واقعی را بیشتر تجربه کند /ریحانه خانم کمی بیشتر دقت کن وار تجربه ها استفاده کن اگرچه این فقط یک پیشنهاد است
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۳:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
تموم دشنما فدای اخم رهبرم بقیشون چع مسیح و چ پارسا برن ب درک طفلی پدرو مادرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
شاید یکی از دلایل اهمیت دادن زیادی امثال ما (مردم عادی و همینطور خبرگزاریها) به فضای بی در و پیکر مجازی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
S
۰۳:۳۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خدا یه عقلی به تو بده یه پولیم به ما....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
هرگز از زمین خوردن کسی خوشحال نشوید اگر میتوانید کمکش کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۰۲:۴۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
به کارگردانهای محترم پیشنهاد میکنم موقع انتخاب بازیگران، بخصوص کسانی که سابقه بازیگری ندارند، حتما با یک مشاور روانشناس مشورت کنند؛تا اسباب سقوط افراد مشکل دار مثل این شخص را فراهم نکنند.
هر کسی ظرفیت شهرت را ندارد و برای بعضی مایه تباهی و نابودی است.
Iran (Islamic Republic of)
بی بی
۰۲:۴۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
کاش میشد خبرای مربوط ب این بشر رو مسدود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
پلیسان زحمتکش وگرامی اگرمیخواهیدکسانی راکه بی حجابی راازحدگذرانده انددستگیرکنیدازبازیگران شروع کنیدممنون که برای امنیت وآرامش این مردم شب وروزتلاش می کنیدخسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
وقتی سینما صاحب نداره و هر جانوری وارد سینما میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خانم پارسا شما با حجاب شهرت پیدا کردی ایکاش به عنوان یک زن با حجاب کارت را ادامه میدادی و به ملت ایران پشت نمی کردی بهتره زودتر اظهار پشیمانی کنی و به آغوش کشور برگردی الان هم خیلی دیر نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
برودگم شود این دیگه کیه که این قدر براش وقت گذاشتین مطلب بنویسید برود کلا لخت مادر زا شود به ما چه ما گلیم خودمونو بگیریم اب نبره حالا مگر بازیگران کی هستن این نباشد دیگری .......
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۰:۰۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بگذار بره موقعی سرش به سنگ میخورد که کار از کار کذشته و احتیاج به دومتر طناب پیدا میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بابا اون گلشیفته باز چهار تا فیلم بازی کرد این چی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
حالم از بازیگری بهم میخوره کی به اینا میگه هنر مند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۵۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
جوجه، اگه دیدی گلشیفته اونور هم دیده شد بخاطر استعدادش بود و حسابی تجربه داشت ازایران.تازه قبلا هم خارج ازکشور زندگی میکرد، مثل تو نبود که جوگیرشدی با یه سریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
به نظرمن این افرادنبایداصلاعکساشون پخش کنن یاچیزی درموردشون بنویسن وقتی درموردشون حرف میزنیم فکرمیکنن خیلی مهمن بایدحتی اجازه تبلیغ عکساشون هم ندن یااینکه فیلترشون کنن تاحساب کاردستشون بیاد.دخترعقده ای بی فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اینجا برای خودت آدم حسابی بودی ، اشتباه کردی عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
خاک تو سرش خانم پارسا وجدان نداره توی اون دنیا جواب خداوند متعال رو چی میخواد بده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بدبخت
Germany
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هر کس اختیار زندگی خودش رو داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
آخه‌ایناالگوی‌بچه‌های
ایران‌میشن‌‌اختیار
زندگی‌اونا‌راهم‌دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
صدف طاهریان هم رفته الفاتحه برای سفرکرده ها به خارج یاهمان جهنم برهنگی
Iran (Islamic Republic of)
ترور
۲۳:۰۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اگر معصی علینژاد ترور شود دیگر کسی کار به کار بازیگران زن و دختر ایران نداره....

معصی علینژاد باید ترور شود.......
ترور این فرد از شکار روح اله زم سخت تر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ایران عشقه
۲۳:۰۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
چقدر ساده لوح باید بود که به حرف یه مشب غرب زده و گول خورده گوش دهی و خود در قعر خودفروختگی و ذلت و تن دادن به یک عمل دور از کرامت انسانیت قرار دهی .
ما اینجا حالمان به خاطر اوضاع اقتصادی خوب نیست ، اما ناامید نیستیم ، کرامت و منزلت اجتماعی را فدای چندر قاز پول خون انسانهای دیگر نمیکنم و نمیخواهیم. ما اینجا در ایران در بالاترین وضع عشق و محبت و صفا و آبرو زندگی میکنیم ، به لطف خدا دشمنانمان را در وقتی معین شکشت خواهیم دادد.
» چنین نماند چرخ گردن «
Iran (Islamic Republic of)
معصی علینژاد و شکار بازیگران دختر
۲۳:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
معصی با همکاری اسراییل پروژه شکار بازیگران دختر و زن اجرا کرده و تا حالا چندین بازیگر را با وعده های دروغین و پوچ کشانده اون طرف آب .

یک سوال : چرا این بازیگران اینقدر سریع و ساده فریب می خورند؟
آیا ضعف اخلاقی و ضعف اعتقادی دارند ؟؟؟ ؟؟؟؟؟
Pakistan
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هههه ههه هههه برو پی کارت دخترجون برو عروسک بازیتو بکن یه فیلم بازی کردی فک کردی خبریه نه بچه جون؛ برو بینیم بابا مردم اینقدر از خودشون گرفتاری دارند تا بخوان به اراجیف شما گوش بدن: جوگیر شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ننگ بهش
Iran (Islamic Republic of)
Mahtab
۲۲:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
تووامثال تواینقدر عغده ای هستید که تا به اون ور میرسید مثل عغدیهاعمل میکنید تومهناز افشاروخیلیهای دیگه که بازیگر بودن تابه اون ور رسیدن مثل عغدیهاعمل کردن از ایرانی بودنم خجالت میکشم یه دخترروس رقصاصه مسلمان میشه وپاک یکی مثل توی ابله وامسال تووگلشیفته عابروی ایرانیاههاراببرن خودفروشی هرزگی رواج بدن به اینکه یه بازیگرجهانی شدن متاسفم براتون
Germany
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
امروز یه خبر خوندم علی رهبری نشان شوالیه فرانسش رو می خواد برگردونه اون صدها کنسرت بزرگ رو رهبری کرده و کلی جایزه بین المللی داره درست نیست به اون بگیم هنرمند به همچین نادانی هم بگیم هنرمند

نوش جون مردم که تقی به توقی اینا رو با میلیونی کردن توی پیج های زردشون میارن بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ابن جوجه فکر کرده با بازی تو یه سریال آبگوشتی، بازیگر و هنرمند شده و برا خودش تو جشنواره و... ژست می‌گیره و لباسای عجق وجق میپوشه که بگه مثلاً منم هنرمندم، یه روز از تموم شدن سریالش نگذشته عکسای مسخرشو منتشر میکنه که بگه من اون نیستم، آخه تو چه اون باشی چه این جفتش یه عقده‌ای مضحکی، این عقده‌ی دیده شدن داره هر موقعیتی که براش پیش بیاد میخواد تو چش باشه، کشف حجاب و مصاحبه و اینا بهونه است برا دیده شدنش، خلاصه که آدم عقده‌ای و جوجه هنرمندی که جو گرفتتش فکر میکنه آنجلینا جولیه رو کاریش نمیشه کرد بزارید فکر کنه خیلی آدم گنده‌ایه
Iran (Islamic Republic of)
جامعه شناسی انحرافات اجتماعی
۲۲:۵۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
لطفا صدا وسیما در جذب و گزینش بازیگران دقت بیشتری به خرج دهد و هر بی سرو پایی را جلو دوربین نیارند که آبروی ملت ایران را هم ببره.
البته این را هم نباید فراموش کرد که شکار دختران بازیگر ایرانی از دیگر برنامه های صهیونیست ها برای بی اعتبار کردن صدا و سیما در اذهان مردم است.
لطفا هر بی سرو پایی را به عنوان بازیگر جلو دوربین نیارید و در صدا و سیما پخش نکنید.
Germany
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ببینید وقتی یکی رو بدون در نظر گرفتن خیلی چیزا بزرگ می کنید باید جواب هم بدید
کسی گه تحصیلات آکادمیک و درک لازم از اوضاع رو نداره رو میارید بالا ، حالا اگر همین فردا سایت شرطبندی نزد و مثل باقیشون جیب مردم رو خالی نکرد ببینید و تماشا کنید،
تمام هدف این صحبت هاش اینه که راحت بتونه اقامت بگیره ، اگه این به ایران برگرده صاف باید بره توی زندان و اینبار واقعا همون رفتاری که می گه باهاش صورت بگیره تا هر بی سرو پایی از راه رسید از امنیت ایران پل نسازه برای فردای شخص خودش..
Iran (Islamic Republic of)
محمد طالبی
۲۲:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
فاتحه
Canada
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
پشیمان و افسرده
دست از پا درازتر بر میگردد
یا خجالت میکشد و در سراب فرو میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ریحان پارسایی دیگه کیه
France
مهدی
۲۲:۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بازیگری که خاک بازی گری به تنش نخورده باشه، باید در انتظار تن تنهای خود هم باشد .
با این روندی که در پیش داره تاسف باید به حالش خورد که پرپر میشه در دامن ناپاکان منافق.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
این چرا جفتک انداخت
یه فیلم بازی کرده دیگه
Denmark
حسن
۲۲:۳۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
این هم مثل بقیه اغفالش میکنند بعدم مثل دستمال میندازنش دور و میشه بازیچه دست این شاخ ماخ های اینستا و مصی علینژاد، و برهنگی و بی آبروییی واسه اینده اش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
این بچه روانیه انگار حالش خوب نیست معلوم نیست چی میگه کی به حرفای چرند یک سرخورده ی دوچار کمبود توجه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بازیگریشم حال بهم زن هست عین زندگیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یارب روا مدار که گدا معتبر شود.
Iran (Islamic Republic of)
صیامی
۲۲:۰۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
گول خورد
Iran (Islamic Republic of)
ص.ج.ب از تبریز
۲۲:۰۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
وقت ملت عزیز را برای اینگونه افراد که ارزش نگاه کردن و اندیشیدن ندارند را نگیرید .هر غلطی می خواهد بکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
رفته که رفته...شما بزرگش نکنید
Germany
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
فقط اعدام
Singapore
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
این کیه اصلا ؟
من نمیشناسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
همچین مشخصه عقده کرده.
میخاد رو دست سلبریتی هایی که میلیونی فالور دارن بلند بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
مشکل روحی روانی داره ،ارزش نظردادن رونداره،عقده حقارت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بهترین مردمان این سرزمین هشت سال جنگیدند که ناموس شان دست دشمن نیوفته ، حالا برخی خودشون دارن میرن طرف دشمن و به خیال خودشون به پله های آزادی رسیده اند .
یه قسمتش به خاطر شور و هیجان جوانیه و قسمتی دیگر شبکه های اجتماعی . همچنین تربیت والدین مهم است ، اما تا ببینیم ذات انسان چه باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
من اصلا کاری به ایشون ندارم و از کارهاش هم دفاع نمی کنم، سوال من اینه چرا بهانه دست این آدم ها داده میشه که کل کشور را زرد جلوه بدهند، منم معتقدم ژست هاش تو جشنواره دور از شان یک انسانه، ولی آیا لازم هست حکم براش بریده بشه! که الان بهانه باشه دستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
وقتی که انسان های بی سواد و بدون پشتوانه فرهنگی درست را وارد وادی هنر میکنیم وملاک ما فقط چهره طرف است باید شاهد این گونه رفتارها باشیم فردی که خود راگم کرده مگر تو که هستی که از طرف نیروهای امنیتی کشور احضار شوی بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
شما توی صدا و سیما خودتون این بی ارزشها رو به شهرت می رسکنید و بزرگشون می کند.
هیچ توجیهی برای این کار ها ندارید.
هنرمند یعنی کشاورز یعنی شکیبایی یعنی نصیریان نه این جوجه بازیگرها که فقط به واسطه چهره شان و آرایش صورتشان انت صدا و سیما رو در اختیار می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه افرادی مثل ایشان کم نیستند که با آبروی سینما و کشور بازی می کنن،کم کاری از سینما هم هست تا که میبینن یکی قیافه داره بدون بررسی گذشته و شخصیت و توانایش وارد سینما می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
واقعا این جوجه بازیگر ارزش این همه خبر را داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
کاش میشد خبر های مربوط ب این بشر رو بلاک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
مصی علی نژادوووو انگار به برق وصل کردی هخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
فکر میکنه فرش قرمز زیر پاش پهن میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
به چه قیمتی این کارها رامیکنه
Canada
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
توهم زده که اینور خبری است
بهش قول و قرار ها دادند
بعد هم راحت میزنند زیرش
ایشان میماند و تنهایی و دربدری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بیچاره چقدر عقده ای هستش واقعا موجود ترحم برانگیزی هست..شاید بخاطر اینه که بچه طلاقه و بجای زندگی با پدرو مادر با مادربزرگش زندگی کرده و نه مدر و نه مادر قبولش نکردن....واقعا خانواده و گرمای زندگی بچه های سالمی رو تحویل اجتماع میده ولی زندگی داغون یه بچه پر از عقده و حقارت رو تحویل جامعه میده
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۲۰:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
خدایا هر نعمتی میدی جنبه و ظرفیتش هم رو بده.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۰:۲۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
کمبود داره
Netherlands
ابی
۲۰:۰۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
فقط برای پیام دادن اومدم . واقعا الان مشکل برهنه شدن این دختره هستش . این همه بد بختی و فلاکت . گور بابای هر چی خود نما . هنر نما . بی فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۰:۰۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بسم الله الرحمن الرحیم
"مَّا كَانَ اللَّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنِينَ عَلَىٰ مَا أَنتُمْ عَلَيْهِ حَتَّىٰ يَمِيزَ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُطْلِعَكُمْ عَلَى الْغَيْبِ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ يَجْتَبِي مِن رُّسُلِهِ مَن يَشَاءُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَإِن تُؤْمِنُوا وَتَتَّقُوا فَلَكُمْ أَجْرٌ عَظِيمٌ ﴿آل‌عمران: ١٧٩﴾"
صدق الله العلی العظیم.
همه این از اهمال امر به معروف و نهی از منکر که بعضی ها برای آن پول از بیت المال دارن می گیرند و خیال می کنند که بر همه واجب نیست و در جاهایی تبلیغ می کنند که به آنها پول می دهند و در جاهای فقیر، کسی یا شخصی از این نوع افراد که ادعای امر به معروف و نهی از منکر رو می کنند نمی بینی و نخواهی دید.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بعضی ها چه خلأ ها و کمبودهایی در درون خودشون احساس میکنن که برای نمود دادن خودشون به هر غلطی دست میزنن تا خودشون رو بیشتر نمایان کنن تظاهر چه کار ها که نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
کی رفته ؟مگه تموم مرزها بسته نیستن
چطور از کشور خارج شده؟
۱۲