جلالی گفت: شهرداری اروندکنار ۲۷ میلیارد ریال به بیمه تامین اجتماعی بدهکار است و این بدهی مانع از تمدید دفترچه بیمه کارگران و دیگر کارکنان این شهرداری شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،صادق جلالی بخشدار اروندکنار روز شنبه گفت: تامین اجتماعی طبق مصوبه سازمان متبوع خود ملزم به دریافت طلب جاری از ادارات و سازمان‌ها است ضمن اینکه اقساط و معوقات را نیز باید به مرور دریافت کند این در حالی است که شهرداری اروندکنار حتی توان پرداخت بدهی‌ جاری خود را ندارد.

او بیان کرد:برای حل مشکل بیمه کارکنان شهرداری اروندکنار موضوع بدهی ۲۷ میلیارد ریالی شهرداری اروند کنار به تامین اجتماعی که باعث تمدید نشدن دفترچه‌های بیمه کارکنان این شهرداری شده از طریق اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان در حال پیگیری است.

بخشدار اروندکنار گفت: اگر چه شهرداری اروندکنار ماهانه چهار میلیارد ریال از محل منابع مختلف مانند ارزش افزوده، آلایندگی و دیگر موارد درآمد دارد اما  ماهانه هشت میلیارد ریال بابت حقوق، مزایا، سوخت سازمان موتوری و دیگر موارد باید هزینه کند.

جلالی با بحرانی خواندن شرایط شهرداری اروندکنار به لحاظ مالی افزود: باید اعتباری خارج از در آمدهای ماهانه به حساب شهرداری اروندکنار واریز شود تا  بتواند از زیر بار بدهی‌هایی که ماهانه نیز بر میزان آن افزوده می‌شود خلاص شود.

او گفت: در صورت تامین نشدن اعتبار ویژه برای کمک به رفع مشکل مالی شهرداری اروندکنار شاهد تجمع های کارگری از سوی کارکنان این شهرداری خواهیم بود.

بخشدار اروندکنار از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست در این باره یاری رسان باشند.

۱۳۰ نیروی کارگر و کارمند در شهرداری اروندکنار فعالیت دارند.

شهر اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان و حاشیه اروندرود قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.