مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید پس از تحمل مصدومیت‌های پیاپی و طولانی مدت، به ویروس کرونا مبتلا شده است تا بار دیگر از ترکیب این تیم دور شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "ادن هازارد" مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید، پس از ابتلا به ویروس کرونا متحمل ضربه تازه‌ای شده و بازی هفته آینده تیم ملی کشورش مقابل تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا را از دست داده است.  

تست کرونای مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید و هم تیمی او، کاسمیرو مثبت شده است و این ۲ بازیکن نمی‌توانند کهکشانی‌ها را در دیدار هفته نهم، مقابل تیم فوتبال والنسیا همراهی کنند.  

ابتلا به ویروس کرونا ضربه‌ای دیگر به ادن هازارد است که از زمان انتقال ۱۵۰ میلیون پوندی او به رئال مادرید نتوانسته موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کند.  

این بازیکن ۲۹ ساله تاکنون ۲۵ بار برای رئال مادرید به میدان رفته که حاصل آن ۲ گل و ۷ پاس گل بوده، اما به دلیل مصدومیت‌های پیاپی بسیاری از بازی‌های تیمش را از دست داده است.


بیشتر بخوانید:


هفته گذشته، هازارد برای نخستین بار در ترکیب رئال مادرید قرار گرفت و در جریان پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل "هوئسکا" موفق شد یک گل به ثمر برساند، اما ابتلای او به ویروس کرونا باعث شد تا مهاجم بلژیکی بار دیگر به حاشیه رانده شود و نتواند روند خوبی که در چلسی داشت را در "سانتیاگو برنابئو" تکرار کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار