رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان از کشف و ضبط ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق در سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهران میرشاهی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان با بیان اینکه حمل و نقل محموله‌های چوب، باید دارای مجوز اداره منابع طبیعی باشند و حمل آن بدون مجوز این اداره کالای قاچاق محسوب می‌شود، گفت: صبح امروز دو کامیون چوب به وزن ۲۰ تن با تلاش حامیان محیط زیست و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سیرجان شناسایی و توقیف شدند.

او با بیان اینکه با هرگونه قطع درختان در عرصه‌های منابع طبیعی به شدت برخورد می‌شود، افزود: این محموله با جعل مجوز بارگیری و حمل در شهرستان بافت بارگیری شده و مقصد آن کارخانه چوب در ساری بوده است که در پی بازرسی و کنترل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان، این محموله کشف و ضبط شد.

میرشاهی بیان کرد: در این رابطه دو نفر راننده کامیون به عنوان قاچاقچی چوب به مقامات قضایی معرفی شدند و براساس دستور دادستان سیرجان دو کامیون به پارکینگ منتقل و رانندگان این کامیون‌ها در حال سیر مراحل قضایی هستند.

او از مردم و دوستداران طبیعت خواست تا در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی از سوی افراد سودجو و فرصت‌طلب، مراتب را به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار