مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: دو هزار و ۱۳۵ تیم ثابت و سیار طرح آمران سلامت در سطح استان فارس به بیش از ۱۳۷ هزار نفر خدمت رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی گفت: از پنجم تا ۱۵ آبان ماه ۹۹ در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، اعضای جوان داوطلب و امدادگر جمعیت هلال احمر استان، فعالیت‌های خود را با حضور در مراکز پرتردد در زمینه هشدار به همشهریان جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دادند.

او افزود: در اجرای این طرح که بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ نفر اعضا حضور داشتند که در قالب دو هزار و ۱۳۵ تیم ثابت و سیار متشکل از جوانان، داوطلبان و امدادگران در کوچه و خیابان‌های شهرستان‌های استان به صورت حضوری و با استفاده از خودرو‌های امدادی سیار نسبت به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن به مردم به طور مستمر هشدار داده اند.

درویشی تشریح کرد: توزیع ماسک و مایع ضد عفونی در بین مردم از دیگر اقدامات این تیم‌ها بوده که جمعا ۴۶ هزار و ۳۲۵ عدد ماسک و قریب به هزار لیتر مایع ضدعفونی در بین مردم توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز بیان کرد: در طرح آمران سلامت و در کنار تیم‌های ثابت و سیار شهرستانی، بیش از ۱۰۰ خانه هلال و سمن‌ها حضور داشته که در این بین نزدیک به ۲۰۰ میلیون ریال جذب کمک خرین صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار