ایجاد فضای بزرگ برای ایجاد کلاس

مسئول شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه‌های کرمانشاه گفت : این موسسه در مناطق محروم شهر کرمانشاه فعالیت خیریه انجام می‌دهد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ زینب قربانی مسئول شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه‌های کرمانشاه با بیان اینکه این موسسه در مناطق محروم شهر کرمانشاه فعالیت خیریه انجام می‌دهد، گفت : بسیاری از دانش‌آموزان در محله جعفرآباد توان مالی برای استفاده از گوشی هوشمند و آموزش از طریق مجازی را ندارند و از این رو ما از خیران می‌خواهیم که ما را در تامین هزینه اجاره مکان بزرگتر همراهی کنند.

او گفت : فضای فعلی بسیار محدود است و ما فضای بزرگتری در نظر گرفته‌ایم که هزینه اجاره آن ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تومان است که از خیرین می‌خواهیم برای تامین هزینه اجاره آن به ما کمک کنند.

او افزود: در صورت یافتن مکان بزرگتر می‌توانیم دانش آموزان بیشتری را تحت آموزش ببریم و با این اقدام مشکل آموزش دانش آموزان فاقد امکانات دراین محله برطرف می‌شود.

قربانی از همراهی خیرین با این موسسه خیریه نیز قدردانی کرد و افزود: اکنون ۲۱۰خانواده زیرپوشش این موسسه خیریه هستند و تمام نیاز‌های موسسه از محل کمک‌های خیرین تامین می‌شود و تاکنون کمک دولتی دریافت نکرده‌اند.

 او گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها به شماره ثبت ۲۳۱۰ از مهرماه سال ۹۳ پس از اخذ مجوز از وزارت کشور و استانداری کرمانشاه در این شهر فعالیت خود را آغاز کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.