رئیس آموزش پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰ درصد از دانش‌آموزان استثنایی این استان در شبکه شاد عضو هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خداکرم حیدری رئیس آموزش پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هم‌اکنون ۳۰ درصد از یک‌هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز مدارس استثنایی این استان، از آموزش‌های حضوری برخوردارند.

او از عضویت ۷۰ درصد از دانش‌آموزان استثنایی استان در شبکه شاد و استفاده از کلاس‌های مجازی خبر داد و افزود: ۳۰ درصد مابقی دانش‌آموزان مورد نظر یا از نظر جسمانی و یا به دلیل نداشتن نرم‌افزار مورد نیاز، از این شبکه بهره‌مند نشده‌اند.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان استثنایی به دلیل اینکه از ازدحام بالایی برخوردار نیستند، شرایط لازم برای، تداوم آموزش‌های حضوری را دارند.

او ادامه داد: از همان روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، با حضور معلمان در خانه‌های دانش‌آموزان استثنایی و همچنین با راه اندازی شبکه شاد و مشارکت بیشتر اولیا در این شبکه، روند آموزش در بین این دانش آموزان در جریان است.

حیدری، در ادامه با ارزیابی مطلوب از شبکه شاد، تصریح کرد: شبکه شاد با وجود تمام مشکلات زیرساختی از قبیل اتصال به اینترنت، یک اقدام ارزشمند است که فعالیت آن می‌تواند در دوران پساکرونا نیز برای این دانش‌آموزان کم توان تداوم یابد.

او، تعداد مدارس استثنایی سطح استان را ۵۰ مرکز آموزشی با ۵۰۰ نفر معلم اعلام کرد و گفت: بیشتر کلاس‌های حضوری مراکز استثنایی در مناطق روستایی و شهر‌های کوچک استان با حضور شش دانش‌آموز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار