فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۸ فقره سرقت دوچرخه به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک سارق در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در حاشیه غربی شهر کرمان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام یکسری کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

او با اشاره به کشف دوچرخه‌های مسروقه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۱۸ فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی در شهر کرمان اعتراف کرد.

سرهنگ فداء تاکیدکرد: مدیران و صاحبان مجتمع‌های مسکونی ضمن تجهیز پارکینگ مجتمع مسکونی خود به دوربین مدار بسته ،به بسته بودن درب مجتمع‌های خود پس از خروج توجه کرده و دوچرخه و موتورسیکلت خود را در داخل پارکنیگ قفل کنند.

او به خانواده‌ها توصیه کرد به فرزندان خود نیز آموزش دهند که دوچرخه خود را بدون قفل در معابر و پارکینگ مجتمع‌ها رها نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به ارزش یک میلیارد ریالی دوچرخه‌های کشف شده، از مالباختگان خواست: جهت شناسایی دوچرخه خود با رعایت دستور العمل های بهداشتی به کلانتری ۱۱ بازار مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار