معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت:طرح تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی به قراردادی شهرداری‌های استان در دستورکارقرارگرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه ویدئو کنفرانسی گردهمایی شهرداران استان با حضور مدیرکل منابع انسانی و امور استخدامی سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت: طرح تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی به قراردادی شهرداری‌های استان سمنان پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده واحد‌های صنعتی و مشاغل که در استان فعالیت می‌کنند به شهرداری‌ها واگذار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: تامین امکانات و ملزومات بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش برای کارکنان شهرداری‌ها به ویژه کارکنان حوزه خدمات شهری در دستور کار قرار گیرد.

فخری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر به سزای تبلیغات محیطی بیان کرد: شهرداری‌ها برای تبلیغات شهری در راستای فرهنگ سازی مقابله با کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی اقدام کنند.

او با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان ادامه کرد: آرامستان‌ها باید بسته باشد و از برگزاری مراسمات تجمعی جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ابراز داشت: کمبود نیروی انسانی متخصص در سال‌های آینده می‌تواند یکی از چالش‌های اساسی شهرداری‌ها باشد.

او با اشاره به شروع فصل سرما و افزایش احتمال بروز حوادث ابراز داشت: شهرداری های استان برای رفع نقاط حادثه خیز شهرهااقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.