سرهنگ عزیززاده گفت: اجرای قانون توام با اقتدار و اخلاق اسلامی ، بستر ساز ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه است.

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: پلیس با رویکرد دینی و مردم داری و قانون محوری توانسته است با امکانات و تجهیزات موجود، امنیت و احساس امنیت را در جامعه ایجاد کند.

او افزود: نیرو‌های مسلح  و نیروی انتظامی با ایثار و جانفشانی در راه برقراری نظم و امنیت در کشور توانسته اند معدل قابل قبولی کسب کنند و ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب که شایسته جامعه اسلامی است انجام دهند.

جانشین انتظامی استان ایلام با تاکید بر اجرای قانون توام با اقتدار و اخلاق اسلامی، اظهار کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان ما بوده و ما باید در خدمت رسانی به آن‌ها و جلب رضایت خداوند سبحان با تمام توان تلاش کنیم.

او ادامه داد: داشتن اخلاق حسنه و خوش رفتاری از خصوصیات بارز پلیس کشور است و این اخلاق حسنه علاوه بر پیشرفت در کار پلیس ، به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه نهادینه خواهد شد.

عزیز زاده اخلاق محوری را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: اخلاق اسلامی، برخورد حرفه‌ای و سعه صدر در کنار جلب مشارکت‌های مردمی و برقراری تعامل سازنده با سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها در جهت نهادینه شدن قانون بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.