مدیر کل اوقاف استان کرمان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات تفسیر قرآن کریم، گفت: حمیده ایرانمنش از کرمان در مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات مرحله کشوری تفسیر قرآن کریم، گفت: حمیده ایرانمنش از کرمان در مسابقات تفسیرعمومی مرحله کشوری قرآن کریم موفق به کسب رتبه اول این دوره از مسابقات شد.

او با اشاره به این که مسابقات مرحله کشوری تفسیر قرآن کریم  به صورت آنلاین همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود:ایمان اسدی، فاطمه سادات حاج میرزا، راضیه رضایی و حمیده ایرانمنش از افراد حاضر برای امتحان در این مرحله از مسابقه تفسیر قرآن بودند که امتحان خود را به صورت آنلاین و کتبی ارائه دادند.

مدیر کل اداره اوقاف استان کرمان بیان داشت: مسابقات مرحله استانی تفسیر قرآن کریم اداره اوقاف استان در تاریخ ۲۴ مرداد امسال در اداره شهرستان اوقاف کرمان همزمان با سراسر کشور با ۳۶نفر شرکت کننده در بخش خواهران و ۱۷نفر در بخش برادران برگزار شد که از این تعداد چهار نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که حمیده ایرانمنش از کرمان نفر اول مسابقات کشوری تفسیر قرآن شد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که آزمون تفسیر قرآن کریم با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد:آزمون مرحله کشوری به صورت آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس ۲   آبان ماه امسال در اداره کل برگزار شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار