رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری ایران گفت: تمدید سه سالانه ششم استاندارد‌های مدیریت یکپارچه در این شرکت با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین نظری رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در صنعت نفت برای نخستین بار در سال ۱۳۸۳ موفق به استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سطح شرکت و بر اساس استاندارد‌های جهانی شد.

او افزود: این شرکت پس از دریافت گواهینامه بین‌المللی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۰ تاکنون، با رعایت و کاربست شیوه‌نامه‌های جهانی، موفق به ممیزی به موقع و تمدید گواهینامه به صورت هر ۳ سال یکبار شده است.

نظری اظهار داشت: شرکت ملی حفاری ایران پس از ارتقای استاندارد کیفیت به ویرایش ۲۰۱۵ که در حال حاضر بالاترین سطح از این استاندارد جهانی است، نسبت به کیفیت‌بخشی به خدمات بر مبنای این ویرایش اقدام و الزامات آن را در همه بخش‌های شرکت برآورده کرد.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری ایران، دقت نظر و اهتمام مستمر مدیریت ارشد شرکت را عامل مؤثر در تطبیق امور عملیاتی، پشتیبانی، فنی و مهندسی و امور ستادی سازمان با الزامات استاندارد‌های بین‌المللی دانست و تصریح کرد: این شرکت با هدف افزایش رضایتمندی ذینفعان، ارائه خدمات منطبق با نیاز‌های مشتری و حضور فعال در مناقصات، علاوه بر اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵)، طی امسال موفق به استقرار سیستم‌های مدیریت زیست‌محیطی و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر اساس استاندارد‌های ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کسب گواهینامه‌های سه‌گانه در شرایطی محقق شد که شیوع بیماری کووید ۱۹ موجب بروز مشکلاتی در پیگیری امور شده بود، به همین دلیل با رعایت پشیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، ممیزی شخص ثالث بر اساس استاندارد‌های مذکور در جلسات مستمر و از طریق ویدئو کنفرانس دنبال و در نهایت منتهی به اخذ گواهینامه‌های بین المللی از شرکت معتبر SGS شد.

نظری در خصوص مراحل طی شده برای اخذ این استاندار‌ها گفت: این موفقیت در نتیجه راهبری مدیریت ارشد سازمان و همکاری جمعی مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت، اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری و سایر مجموعه‌های شرکت و پس از آماده‌سازی و اصلاح فرآیند‌ها در یک دوره ۳ ساله انجام شد و پس از کسب آمادگی از طرف شرکت، ممیزی شخص ثالث در اردیبهشت و خردادماه سال ۱۳۹۹ انجام و مجموعه گواهینامه‌ها در تیرماه اخذ شد.

او بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت یکپارچه شامل سیستم‌های مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی موجب حصول اطمینان از ارائه خدمات منطبق بر نیاز‌های مشتری با کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و حفظ ایمنی و بهداشت کارکنان با هدف پیشگیری و کاهش حوادث خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.