معاون امورعمرانی استانداری کرمان از توزیع پنج میلیارد تومان تجهیزات پیشگیری از بحران و اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع در شهرستان‌های استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی، معاون امورعمرانی استانداری کرمان ظهر امروز در آیین تحویل تجهیزات به ستاد‌های پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌ها و دهیاری‌های مجاور مراتع استان کرمان گفت: برای حل مشکلات بحران در استان و برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع اقداماتی انجام شده است.

او با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها تجهیز ستاد بحران شهرستان‌ها برای مهار آتش در زمان حادثه است افزود: امروز امکاناتی با اعتبار پنج میلیارد تومان تهیه و در اختیار شهرستان‌ها گذاشته می‌شود.

معاون امورعمرانی استانداری کرمان با اشاره به اینکه بعضی از شهرستان‌ها نیاز به دیزل ژنراتور داشتند که در زمان قطعی برق مورد استفاده قرار گیرد افزود: ۱۱ دیزل ژنراتور امروز در اختیار شهرستان‌های استان قرار گرفت.

او با بیان اینکه تعداد ۸۰ دستگاه دمنده و اطفاء حریق نیز تهیه و در اختیار ستاد بحران شهرستان‌ها قرار می‌گیرد ادامه داد: این دستگاه ها برای  فعالیت در نقاط صعب‌العبور و ارتفاعات تهیه شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.