قرعه کشی بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان، "جام ایثار"، با حضور گلشنی، مدیر ورزشی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، آشوری، رئیس سازمان لیگ، شاهی، دبیر انجمن و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این دوره، امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه برگزار و گروه بندی تیم‌ها مشخص شد.

بر همین اساس، در گروه A تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، پالایش نفت آبان و در گروه B مس شهر بابک کرمان، سپیدرود رشت، ذوب آهن اصفهان با یکدیگر به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و پلی آف) به رقابت خواهند پرداخت.

مهدی آشوری درباره این دوره از مسابقات بیان کرد: از ۹ تیمی که اعلام آمادگی کرده بودند، تنها نمایندگان ۶ تیم حضور داشتند و بر همین اساس لیگ سال جاری با همین تیم‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در پایان با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی ورزشکاران، کادر فنی و عوامل برگزاری بازی ها افزود: ورزشکاران زیادی درخواست شروع دوباره مسابقات را داشته‌اند و ما هم دغدغه آن‌ها را به مسوولین انتقال دادیم که در نهایت قرار شد با کسب مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و نظارت نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون، این رقابت‌ها از نیمه اول آذر ماه در شهر‌های کم خطر آغاز شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار