صادرات البرز به سوی قله می رود

استاندار البرز گفت: صادرات البرز امسال ۷۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز با بیان این که روند صادرات در البرز خوب است و امسال ۷۲ درصد رشد در این بخش را تجربه کرده ایم، گفت: سالانه ۹۰ هزار تن تخم مرغ در البرز تولید می‌شود و نیاز استان ۳۰ هزار تن است.

او گفت: نیاز استان به گوشت مرغ نیز می‌تواند بازنگری شود و توسط تیم‌های نظارتی گزارش شود تا برای افزایش آن برنامه ریزی شود.

شهبازی با اشاره به مانعی که در یکی از واحد‌های تولیدی بزرگ استان ایجاد شده بود، افزود: ترخیص ذرت در این واحد به طول انجامید که بر این اساس حدود ۵۰۰ نیروی کار بواسطه تعطیلی تولید در آن بخش در معرض تعدیل بودند.

او افزود: با حضور و پیگیری انجام شده در این واحد و با دستور رئیس جمهور و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، این مشکل رفع شد و ۵۰۰ نیروی کار دوباره بازگشتند و تولید در این واحد جریان پیدا کرد.

شهبازی با بیان این که اصناف البرز افرادی منصف، عادل و خیر هستند، گفت: اصناف در مرکز استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذرماه ۹۹ می‌توانند تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند که این امر در فردیس نیز اجرایی می‌شود.

او افزود: مقرر شد با هماهنگی لازم از سوی سازمان صمت بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه‌ها برای رصد میدانی بازار، نیاز سنجی و ارائه گزارش از روند توزیع و عرضه کالا‌های ضروری مردم، بسیج شوند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.