بانک مرکزی در جلسه امروز هیات دولت موظف شد روند منطقی سازی نرخ ارز را تداوم ببخشد و وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و دادگستری ملزم شدند در جهت کاهش قیمت‌ها و مقابله با گرانفروشی بطور جدی اقدام کنند.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، تحولات سیاسی خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متناسب با تحولات جدید، سیاست‌های جدید اقتصادی و بین المللی بررسی شد.

در این جلسه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف شد روند منطقی سازی نرخ ارز را تداوم بخشد و وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دادگستری ملزم شدند در جهت کاهش قیمت‌ها و مقابله با گرانفروشی بطور جدی اقدام کنند.

همچنین با توجه به ابراز علاقه مندی برخی از شرکت‌های خارجی برای سرمایه گذاری مجدد در ایران، وزارت امور خارجه موظف شد با همکاری دستگاه‌های اقتصادی و مشارکت فعال بخش خصوصی، نسبت به جلب سرمایه گذاری خارجی اقدام جدی نماید.

رئیس جمهور در ادامه، دولت را ملزم کرد برنامه جامع اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و خارجی متناسب با تحولات جددی بین المللی را سریعاً تدوین و به هیات وزیران ارایه دهد.

روحانی خاطرنشان کرد: سیاست اصلی دولت، آسان کردن معیشت مردم، حفظ ارزش پول ملی، کاهش قیمت ها، افزایش اشتغال، رشد و جهش تولید ملی و تعامل سازنده با اقتصاد جهانی است.

وی افزود: متأسفانه سیاست‌های غلط چهار سال گذشته آمریکا خسارات زیادی به اقتصاد، امنیت و صلح جهانی وارد کرد و برخلاف تعهد بین المللی کشور‌ها به گسترش صلح و امنیت جهانی، موجب نفرت پراکنی بیشتر، رواج دشمنی و کینه توزی بین دولت‌ها شد، اما جمهوری اسلامی ایران نه تنها گرفتار این دام شیطانی و غیرانسانی نشد، بلکه همواره دولت‌ها بویژه همسایگان خود را به صلح و دوستی و حُسن همجواری دعوت کرد.

روحانی با بیان اینکه اکنون ناروایی سیاست‌های دولت حاکم آمریکا بر همگان آشکار و روش حکیمانه و حق طلبانه جمهوری اسلامی در قضاوت جهانیان به اثبات رسیده است، تصریح کرد: ایران شرایط شرایط جدید بین المللی را فرصت تازه‌ای برای تفاهم، همکاری و تعامل بیشتر با همسایگان در جهت ثبات، امنیت، توسعه، تعمیق روابط حسنه و دوستی بین دولت‌ها و ملت‌های منطقه می‌داند.

اختصاص اعتبار به سازمان اورژانس کشور

هیات وزیران به منظور ارایه بهینه خدمات اورژانس هوایی به هموطنان در سراسر کشور و نیز بیمه بدنه بالگرد‌های نیرو‌های مسلح، با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای به سازمان اورژانس کشور موافقت کرد.

دولت همچنین وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور را نیز موظف کرد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام عملیات مذکور، گزارش عملکرد اعتبار فوق را هر سه ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

تهاتر مطالبات و بدهی‌های تعدادی از شرکت‌های خصوصی با دولت

با تصویب دولت، مطالبات شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، تولید نیروی آذرخش و مولد نیروگاهی تجارت فارس از شرکت دولتی مدیریت شبکه برق ایران با بدهی همان شرکت ها به سازمان امورمالیاتی کشور به مبلغ (۱/۳۲۸/۲۸۳/۴۶۵/۲۳۴) ریال تهاتر شد.

همچنین به موجب این مصوبه، شرکت مدیریت شبکه برق ایران تا سقف تهاتر انجام شده، حسب مورد جایگزین اشخاص بدهکار می‌شود و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور در سررسید مقرر بر اساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان امور مالیاتی کشور اقدام نماید.

سازمان امور مالیاتی کشور نیز مکلف است ارقام مندرج در این تصویب نامه را به عنوان وصول بدهی تلقی و در حساب اشخاص بدهکار منظور نموده و ظرف یک روز کاری پس از ابلاغ این تصویب نامه نسبت به توقف عملیات اجرایی و رفع ممنوع الخروجی اشخاص مذکور بابت بدهی تا سقف مبلغ تهاتر شده اقدام نماید.

ایران و فیلیپین با یکدیگر موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی امضا می‌کنند

هیات وزیران با صدور مجوز به وزارت راه و شهرسازی برای مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری فیلیپین موافقت کرد.

موافقتنامه کشتیرانی تجاری – دریایی بین ایران و فیلیپین در سال ۱۳۷۴ توسط وزرای دو کشور امضا شد، لیکن پس از آن طرف فیلیپینی خواستار اعمال اصلاحاتی در متن مذکور گردید که متعاقب آن، هیات‌های کارشناسی دو کشور در آبان ماه ۱۳۸۶ طی جلسه مشترکی متن پیش­نویس اصلاحی موافقتنامه را مورد بررسی قرار دادند و پس از آن سازمان بنادر و دریانوردی نظرات خود را پیرامون اختلافات موجود به وزارت امورخارجه جهت انعکاس به طرف فیلیپینی ارسال نمود که علیرغم پیگیری‌های متعدد، پاسخی از سوی طرف فیلیپینی دریافت نگردید.

با عنایت به طولانی شدن مدت زمان انجام مذاکرات و با توجه به تغییر متن نمونه پیش نویس موافقتنامه کشتیرانی تجاری – دریایی و نیز با توجه به پیگیری‌های اخیر سفارت فیلیپین در ایران، پیشنهاد انعقاد موافقتنامه میان دو کشور، به تصویب هیات وزیران رسید.

اصلاح مصوبه‌های امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه

دولت مصوبه‌های مربوط به امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را اصلاح کرد.

به موجب این اصلاحیه، بانک‌های عامل موظفند ضمن بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ دچار حوادث غیرمترقبه شده اند و سررسید بدهی آن‌ها از تاریخ ۱/۷/۱۳۹۶ لغایت ۲۹/۱۲/۱۳۹۹ می‌باشد، اصل تسهیلات دریافتی را به مدت سه سال امهال نمایند.

تصویب لایحه اصلاح قانون الحاق دو تبصره به ماده واحده قانون ابطال اسناد فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه

دولت با هدف جلوگیری از آثار و پیامد‌های سوء استفاده افراد سودجو در تصرف مالکانه اموال عمومی و منابع طبیعی و وقف آن و آسیب به جنگل‌ها و کوه‌ها و دیگر منابع ملی، لایحه اصلاح تبصره (۶) ماده واحده قانون الحاق دو تبصره به ماده واحده قانون ابطال اسناد فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه را به تصویب رساند.

به موجب اصلاحیه فوق، شرط مستثنی شدن حریم موقوفات و اراضی احیاء شده قبل از تاریخ ۱۶/۱۲/۱۳۶۵ از شمول اراضی موقوفه حذف می‌گردد.

همچنین کلیه اسناد اراضی و املاکی که بر پایه بخش پایانی تبصره (۶) ماده واحده قانون الحاق دو تبصره به ماده واحده قانون ابطال اسناد فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه صادر گردیده، ابطال و از درجه اعتبار ساقط و آثار آن‌ها نیز زایل می‌­شود.

سازمان ثبت اسناد و املاک راساً به تشخیص خود و یا با درخواست دستگاه‌های مسئول ذیربط مانند وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، راه و شهر سازی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و سازمان حفاظت محیط زیست بی درنگ نسبت به ابطال اسناد مالکیت مزبور و بازگشت مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی دستگاه‌های یاد شده، اقدام قانونی به عمل می‌آورند.

چنانچه اسناد مالکیت منابع طبیعی یاد شده به نفع موقوفه، در اجرای آرای قطعی مراجع قضایی و غیرقضایی صادر شده باشد، دستگاه‌های مزبور حسب مورد در اجرای وظایف قانونی خود نسبت به نقض آرای مزبور و با استفاده از یکی از شیوه‌های شکایت از آرا مانند اعاده دادرسی و اعتراض ثالث و فرجام خواهی اقدام قانونی به عمل آورده و همه مراجع و مقامات قضایی و غیرقضایی موظف به اجرای این قانون هستند.

استرداد لایحه "عضویت سازمان فضایی ایران در فدراسیون بین‌المللی فضانوردی" از مجلس

هیات وزیران با توجه به وقفه دوساله در تصویب نهایی لایحه "عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین المللی فضایی" در مجلس شورای اسلامی و ضرروت بازنگری آن، با استرداد این لایحه از مجلس موافقت کرد.

گفتنی است، طی مدت دوسال گذشته، فدراسیون بین المللی فضانوردی اصلاحاتی را در اساسنامه خود اعمال نموده که این امر ضرورت بازنگری در متن اساسنامه جدید را برای ارزیابی منافع دولت کشورمان در بحث عضویت در این فدراسیون، اجتناب‌ناپذیر نموده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام فیاضی
۰۸:۵۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
الان دقیقا سیاست بانک مرکزی بر عکس وظیفه ذاتیش کاهش ارزش پول ملی هست حالا مرگش چی نمیدونم هی پشت سرهم آقایون بیانیه میدن دلتون رو به این بایدن خوش نکنید و فلان ... و نرخ ارز رو هم نمیگذاریم سقوط کنه ضرر داره حالا برای کی ؟ شما کجا بودی دلار هر روز بالا میرفت نامرد آخه بی انصاف یک عده به نان شبشون هم محتاج هست و شرمنده خانواده هاشون میشن . الان دشمن ملت شمای مسئول هستی نه آمریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
چقدر زود جلسه تشکیل دادین
صبر میکردین وقت ریاستتون تموم میشد بعد تو خونه جلسه میزاشتین
واقعا فک کردین مردم ... ن
هرچی فک کردین خودتونین
بسه بابا دروغ
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۲۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
اشتباه نکنید منظور ایشون از منطقی سازی پایین نیومدن بیش از حد هستش.
چونکه اگه بیش از حد پایین بیاد تو بودجه کسری شدید میارن مثل چی تو اداره اسمی کشور گیر میکنن.
ایشون چه صحبت کنن چه نکنن قیمت ارز داره بر اساس وضعیت امریکا تغییر میکنه و ایشون حدودا هیچ کاره هستن.
Iran (Islamic Republic of)
حبیبی
۰۸:۱۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام در این چند ماه گرانی همه چیز به بهانه های کزایی روبه به افزایش بود از ان طرف هم وارد کنندگان بیکار ننشتند همه چیز را به قیمت دلار 4200وارد کردن الان می گویند رسوب کالا در کمرک پس در این چند وقت چرا این رسوبات را از کمرک خالی نکردید تا مردم استفاده کنند چرا حالا این کا را انجام می دهند چون کشتی هایی که کالا ها را اورده اند پشت سرهم باید در بناد پهلو بگیرند خوب کالاها را کجا بریزند کنند جایی نیست پس خیلی زود وسریع بخشنامه بدهید تا کالاهای رسوبی شاید تاریخ گذشته را به بازار عرضه کنید هم سود کالا های رسوبی وهم سود کالاهای واردشده را ی جا می برنند اواردشدهبرنندله عاقبت همه را خدا بخیر کند سلامت باشید
France
علی
۰۷:۲۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
واقعا فکر میکنه کاهش نرخ ارز به خودش ربطی داره . حسن کاهش نرخ ارز به خاطر انتخابات آمریکاست به بانک مرکزیت ربطی نداره و اونم عرضه ای نداره.
اینو درک کن لطفا.
ممنون که اینقدر وابسته ایم زرنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
اینها دیدن نرخ ارز داره میاد پایین جلسه گرفتن که جلوی پایین اومدن طلا و ارز رو بگیرن و گرنه الان 7ساله گرونیها داره بیداد میکنه اصلا ککشونم نگزید چون بدستور خودشون بوده
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۷:۰۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
نه عزیزم بنویس دلار از یه اندازه‌ای دیگه پایینتر نباید بیاد
وظیفه همتی هم همینه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
دلار 22 تومن مشتری نداره صرافی بانکی نرخ دلار رو میبره روی 23 تومن
خائن رو پیدا کنید
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۰۶:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
بانک مرکزی مانع کاهش قیمت دلار میشه، بعد دم از ارزونی می‌زنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
همتی باید محاکمه شود یک سال دروغ گفته این وضع را درست کرده چرا آرامش یک سال از زندگی مردم گرفتید بی عدالتی چقدر تورم پنچاه درصد خلق پول کو ارزش پول ملی
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۰۳:۰۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خرت از پل گذشت حالا میخوای ارز رو بیاری پایین
مردم که میدونن دست شما در افزایش قیمت ارز و کالای اساسی در کاره بلای سر این ملت آوردین دیگه به هیچ قماشی از شما اعتماد نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
وقتی دولت حرف از کاهش تورم و نرخ ارز و حفظ ارزش پول ملی میزنه باید دست به دعا بشیم !!! والا هر وقت این حرفا رو مسئولان میزنن وضعیت بدتر بدتر میشه خدا به خیر کنه
France
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خوبه که دیگه درمورد یورس هیچی نمیگن...ادمین هم انگار از اون راه به نونی رسیده که انتشار نمیده
Belgium
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
یعنی این که نذارید دلار بیاد پایین. خاک تو سرتون که مردم رو نابود کردید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۴۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
تا قبل از شوك ارزوني ارز بخاطر انتخابات امريكا ، انگار روي بانك مركزي و رييس ان خاك كرونا پاشيده بودند ولي همچين كه ده تومن ارزون شد و مردم كمي نفس كشيدند دولت خدمتگزار دستور داد نرخ ارز را تغيير دهد و حتما دوباره به سي تومن ميرساند چون حقوق هاي نجومي بگيران حتما بايد سر موقع از جيب راننده هاي اسنپ و پيك موتوري و كارگران بيكار پرداخت شود
دور نيست كه مردم ايران هم جشني به بزرگي مردم امريكا بر پا كنند
اليس بصبح القريب
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
اه اه اه ! یعنی نمیشه این بانک مرکزی بیش تر از این خرابکاری نکنند ! تا حالا آقایون کجا بودند که یهو اومدن به فکر منطقی سازی افتادن که تدام منطقی سازی پیشکششون !
بازم میخواهید بگید ما این دلار رو مدیریت کردیم؟
بازی با معیشت مردم بس است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
قیمت دلار از 33 هزار تومن رسیده به 23 هزار تومن.

با سپاس از مردم غیور کالیفورنیا، جورجیا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، تگزاس، اوهایو، میشیگان، ویسکانسین، نوادا و همه ایالات متحده شیطان بزرگ آمریکا که حماسه آفریدند.

درد و بلاتون بخوره تو سر بانک مرکزی ما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
این دولت آخرهای کارش داره بخچه خودش رامی بنددتامیتواندقیمت ارزوووبالامیبره تابخچه اش راپرکنه البته به رغم فقرواستیصال مردم وقشرحقوق بگیر....
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۰۰:۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سیاستهای غلط آمریکا یا خدا چه میگید همچی برعکس شده چرا نمیگید تصمیمات غلط خودشما
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۰۰:۰۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
اینا همش حرفه هر کس عمل کرد مرد. اگه انقدر به کاهش قیمت علاقه دارین ۱ ماه نیروی تعزیراتی دمه مغازه ها باشن تا قیمت کنترل بشه ویا پایین بیاد.
Belgium
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
منطقی سازی نرخ ارز یعنی جلوگیری از سقوط ارز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بي لياقتي و بي تدبيري دولت مردان باعث گراني و تورم شد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
حتما شنبه فهمیدن بادین دراومده که دنبال ارزونی افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خیلی بدجنس وظالمانه رفتارمی کنید اگربخواهید جلو پایین آمدن ارز وسکه وقیمتها رابگیرید!؟؟ معلوم شد که حبابها خود شما هستید وتاحالا نردم راسرکارگذاشته بودید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
لطفا بانک مرکزی دخالت نکنه وبذاره دلاربرسه به 1000تومن وسکه به 500 تومن!؟!؟ نمی حواهید مردم آرامش داشته باشند واین دوروز دنیا وکرونایی را آروم زندگی کنند
چرابامردم اینگونه رفتارمی کنید!؟!؟ به کدام اهداف خود میخواهید برسید!؟! شما که درحداقل ترین جمعیت هستید، بذارید برید تامردم یه نفس راحت بکشند!! والله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ایرانی خیلی بزرگ بوده دوهزار. پانصد تاریخ دارد از این بیست ملت را کوچک نکنید دست بردارید از سر مردم نمی تواند حکومت داری کنید برید بس است مشکل داخلی سوی مدیران فساد سود جویی عادی شده کار از دستان خارج شده زورتان به مافیای سوداگران در اقتصاد نمی رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
کاهش نرخ سود بانکی = رونق بورس = حمایت از تولید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ما اینقدر ساده نیستیم که زود گول بخوریم همه میدونیم اگه بخوان میتونن جلو بالا رفتن بیخود نرخ ارز رو بگیرن اما اینکارو نمیکنن چون منفعت خودشون و کله گنده های اقتصادی از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
رسانه،جهل مزین،جادوی اخرالزمان
۲۲:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
الان ب همچی استقلالی رسیدیم ک پول ملی که یکی از امنیتی وناموسی و مهمترین مسایل کشوره منوط ب امدو رفت رییس جمهور کشور دشمنمونه....شرمتان باد به خاطر این!!!ولی بدتر اینه که افت قیمت ارز رو از هنرهای خودتون بدونین...بالا رفتن دلار پس هنر کیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
مییییییییره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خوشم میاد که دیگه از بورس حرفی نمیزنن...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خدا کنه فقط حرف نباشه عمل باشه ان‌شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خسته نشی رئیسسس
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۲۲:۴۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
منطقی سازی یعنی چه دقیقا؟
یعنی مواظب باشید سرمایه داران یکدفعه ضرر نکنن
Germany
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
من هیچ وقت به یاد ندارم چیزی گران شده باشد و دوباره ارزان شده باشد ومردم حداقل دو سه ماه استفاده کرده باشند خصوصا ارز که دیگه هیچ وقت ارزان نخواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ایشون تکلیف بانک مرکزی را بهش گوشزد کردند.اول حواسش باشه قیمت ارز زیاد پایین نیاد.و به وقتش د.باره اون را برگردونه به روال قبل یعنی مدام رو به بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
همتی کوش به دولت نده بانک مرکزی مستقل باید باشد مردم از دست تو این همه گرفتاری تورم کرانی ناحق خلق پول بی عدالتی دولت پول ندارد پول چاپ نکن بس است راه بانک های جهانی را بروید چهل سال دولتها بانک مرکزی شده قعلک آنها بس ما از عراق افغانستان کمتر شده‌ایم آنها تورم ندارند جنگ داخلی دارند بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بعد میگن به انتخابات آمریکا ربط نداره ، طوری همه چیز رو میچنند که ربط پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
جریان غربزده از درون با وزرایش چه مدیریتی میکند یه بالابردن روز و گران کردن اجناس و یک روز هم سعی در پایین آوردن قیمت اجناس با پایین آوردن ارز، که بر پایه هیچ اصل و منطقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
منطقی سازی نرخ ارز؟ حالا که دلار داره میاد پایین مبخواید منطقی نزارید بیاد پایین پس بورس را با چه منطقی منفجر کرده و به حال خود رها کردید در سقف فروختید ......الان نمیخواهید دلارتان سقوط کند...
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۲:۱۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
رئیس جمهور، دولت را ملزم کرد!!!!
خدایا یا ما روانی هستیم یا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
کاهش قیمت ها؟؟
گوجه فرنگی کیلویی 20 هزار تومان
می گن شیر هم می خواد بشه لیتری 12 هزار تومان
پس کجا رفت وعده ای که دادید؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
وظیفه ذاتی بانک مرکزی تقویت ارزش پول ملی است که نتیجه آن را شاهد هستیم!
با تقلیل وظیفه از تقویت به منطقی سازی!
آخر و عاقبت پول ملی را تصور نمائید!
آخرین اخبار