رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان از پلمب ۳ واحد نانوایی و کافی شاپ در این شهرستان به دلیل نقض قوانین بهداشتی مقابله با کرونا خبر داد.

داود رئیسی رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارشناسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت جنوبی از نانوایی‌های تحت پوشش بازدید کردند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در این واحد‌های صنفی را مورد بررسی قرار دادند.

او هدف از این بازدید را بررسی اجرای شیوه نامه‌های مقابله با کووید-۱۹ و اصول بهداشتی عنوان کرد و افزود: در جریان این بازرسی ها، ۳ واحد نانوایی متخلف و کافی شاپ به دلیل نقض قوانین بهداشتی پلمب شدند.

رئیسی با بیان اینکه به واحد‌های صنفی تذکر و آموزش‌های لازم ارائه و اخطاریه برای سایر اصناف صادر شد، اظهار داشت: هم اکنون در شرایط نامناسب به لحاظ شیوع بیماری کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن قرار داریم و مهار و کنترل این بیماری جز با همکاری اصناف و عموم شهروندان میسر نمی‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان تصریح کرد: استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دستها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده استاندارد، خودداری از برگزاری مراسم‌های ختم، عروسی، جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی، اجتناب از حضور در امکان شلوغ و پرتردد بدون وسایل حفاظتی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماندن در خانه از موثرترین راهکار‌های مقابله و کنترل بیماری کرونا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.