ممنوعیت برگزاری مراسم‌ عزا و عروسی در جایزان/ با متخلفان برخورد جدی می‌شود

بخشدار جایزان در توابع شهرستان امیدیه گفت: برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیررسمی در این بخش ممنوع است و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

مهدی بهمنی بخشدار جایزان از توابع شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و شورای فرهنگ عمومی گفت: شیوع بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن با سرعت چشمگیری درحال افزایش است.

او افزود: روزانه شاهد ابتلای بیش از ۹ هزار نفر و مرگ بیش از ۴۰۰ نفر از هموطنان به دلیل ابتلا به این بیماری هستیم و علیرغم اعلام آمار‌های نگران کننده، اما مردم حساسیت اولیه را ندارند و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سهل انگاری می‌کنند.

بهمنی تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های ختم و عروسی را از عوامل اصلی انتشار ویروس کرونا دانست و اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم همانند اوایل شیوع این بیماری، اصول بهداشتی را رعایت کرده و از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کنند.

بخشدار جایزان امیدیه با اشاره به اینکه به منظور کنترل بیماری کرونا، برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیررسمی ممنوع است و در صورت مشاهده و اطلاع از این دورهمی‌ها با متخلفان برابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برخورد می‌شود، تصریح کرد: تعطیلی پارک ها، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی ادامه دارد و تداوم فعالیت رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها باید به صورت بیرون بر باشد، همچنین لایروبی، آهک پاشی جداول و کانال‌های دفع فاضلاب به صورت مستمر از طرف شهرداری و دهیاری‌ها باید انجام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.