در بسته حوادث دوشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری قاتل کبوتران وحشی در حمیدیه/ ۳۰ رأس احشام مسروقه در بهبهان کشف شد

حوادث امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری قاتل کبوتران وحشی در حمیدیه

امیر عطشانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حمیدیه گفت: در پی گشت و کنترل در زیستگاه‌ها و شکارگاه‌های آزاد این شهرستان، یک متخلف شکار پرندگان وحشی، با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست دستگیر و از او چند قطعه پرنده کبوتر وحشی و یک قبضه اسلحه PCP کشف و توقیف شد.

او افزود: هرگونه شکار و صید گونه‌های جانوری وحشی اعم از پستانداران، پرندگان، خزندگان و آبزیان نیازمند اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست بوده و هرگونه شکار و صید بدون مجوز ممنوع و غیر قانونی است.

کشف ۳۰ رأس احشام مسروقه در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در این شهرستان شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پس از بررسی موضوع و با اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ‌های لازم موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی در مخفیگاهش در استان همجوار دستگیر کنند.

او با بیان اینکه در این عملیات ۳۰ رأس احشام مسروقه از مخفیگاه متهم کشف و پس از انتقال به بهبهان به مالباخته تحویل داده شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار