ورزش آنلاین در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزش

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزش درباره برگزاری دوازدهمین دوره همایش بین المللی علوم ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

علی شرف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزش در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی با شعار فناوری‌های ورزشی امروز افتتاح شد. یکی از برنامه‌های ویژه این همایش، ورزش به صورت آنلاین است.

او گفت: این فعالیت شامل دویدن، پیاده روی، حرکت روی تردمیل و دوچرخه سواری  است. ورزشکاران می‌توانند با ارسال عکس یا ویدیو در این همایش شرکت کنند.  

شرف نژاد اظهار کرد: بیش از ۷۵۰ مقاله از سراسر کشور و خارج از کشور به دبیر خانه این همایش ارسال شده است. داوری این مقالات به عهده ۴۰۰ نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه‌های کشور بود.

او عنوان کرد: ما برای فدراسیون‌های ورزشی و کمیته ملی المپیک در این دوره نشست‌های تخصصی برگزار می‌کنیم. در این جلسات اطلاعات تخصصی برای ارتقای دانش افراد تبادل می‌شود.  

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزش بیان کرد: قرار بود این همایش در اسفند ماه برگزار شود، اما با کرونا مواجه شدیم. با تدبیر صورت گرفته این همایش با تاخیر و با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. اکثر برنامه‌های این همایش به صورت آنلاین برگزار می‌شود تا با مشکلی رو به رو نشویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار