جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید تلاش کنیم تا ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ آن به نسل جوان انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در سپاه عاشورا گفت: باید جوانان ما بدانند برای حفظ این آب و خاک چه جوان‌هایی جان شیرین خود را فدا کرده اند.

او افزود: با توجه به اهمیت آزادسازی سوسنگرد و اینکه رزمندگان استان آذربایجان‌شرقی در این عملیات سنگ تمام گذاشتند، لذا باید قدردان این حماسه باشیم و در گرامیداشت آن که روز ۲۶ آبان ماه است تلاش کنیم آن را به تمامی نسل‌ها معرفی کنیم تا از یاد‌ها نرود.

او گفت: در سالگرد این حماسه می‌توانیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی  و با برگزاری بسیاری از مراسمات از جمله مراسم شب خاطره به صورت مجازی ، برگزاری نمایشگاه، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان شرکت کننده در آزادسازی سوسنگرد اهمیت آن را نشان دهیم.

سرهنگ گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز گفت: با تکیه به اینکه در چهل سالگی دفاع مقدس هستیم و مراسم‌های مختلفی از سوم خرداد تا پایان اسفند امسال برگزار می‌شود، می‌توانیم اهمیت ایثار و شهادت را در جامعه نشر دهیم.

سرهنگ گل محمدزاده افزود: با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، باید ماموریت و رسالت مهم فرهنگی در مورد آزادسازی سوسنگرد و نقش نیرو‌های آذربایجان را برجسته‌تر کنیم.

او گفت:از برنامه‌های این روز می‌توان به دیدار با امام جمعه تبریز، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری نمایشگاه مجازی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد.

در این جلسه تعدادی از اعضا پیشنهادات و آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالروز آزادسازی سوسنگرد اعلام کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.