سردار معروفی گفت: مجامع بسیج به دور از نگاه‌های سیاسی باید مشکلات استان را بررسی و با ارائه طرح و فراخوانی مسئولان به رفع مشکلات استان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه انتخابات مجمع بسیجیان استان کرمان که امروز در ستاد سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه بسیجیان از دغدغه مندان جمهوری اسلامی هستند، گفت: در وضعیت فعلی سیاسی کشور هر چه جلوتر می رویم، می‌بینیم دنیای سیاسی غرب، قابل اعتماد نیست و  برنامه آن‌ها فقط از بین بردن جمهوری اسلامی است.

او با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب هر فردی هیچ تاثیری در جمهوری اسلامی ایران ندارد، افزود: جوبایدن تنها رضایتش از ترامپ، شهادت سردار عزیز ما شهید حاج قاسم سلیمانی است و بسیار بی سیاستی است که مشکلات کشور را به انتخاب ریاست جمهوری یک کشور و غرب گره بزنیم.

سردار معروفی با اعلام اینکه معرفی دشمن از سوی رهبری از روی علم است نه تحلیل، گفت: در دوره ۴۱ ساله انقلاب، دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای ما یکی بودند و رییس جمهور جدید آمریکا از طراحان نا امنی در کشور ما و دشمن ما است، او کسی هست که شهادت سردار سلیمانی را  تبریک می‌گفت.

او با بیان اینکه نظام سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دقیقا نظام سیاسی امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، گفت: بزرگ ترین نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته است، وجود امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و اگر این دو بزرگوار نبودند، ما هم شرایط افغانستان را داشتیم. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه رهبر انقلاب(مدظله العالی) توانست این کشتی را به سلامت به مقصد اصلی  برسانند، گفت: نگاه ما باید نگاه انقلابی باشد.

او  با اشاره به اینکه مجامع بسیج به دور از نگاه‌های سیاسی باید مشکلات استان را بررسی و با ارائه طرح و فراخوانی مسئولان استان به رفع مشکلات کمک کنند، بیان کرد: حاشیه نشینی، بهداشت و درمان، کم رنگ بودن ازدواج آسان، محرومیت و  مسائل اجتمایی از جمله مشکلات ما در استان است که مجامع بسیج باید به کمک بیایند.

سردار معروفی با اعلام به اینکه مجمع بسیج است و بسیج یعنی مردم  و حوزه سیاسی نیست،  تصریح  کرد: مجمع امروز  که ۷ گروه تخصصی دارد، حرکت بسیار بزرگی است و باید شور ستادی ایجاد کند. 

او با اشاره به اینکه ما منابع غنی داریم،؛ ولی فقیریم هستیم، گفت: مجمع بسیج باید بررسی کند و  طرح دهد، به عنوان نمونه در یک بررسی کوچک در منطقه منوجان می بینیم، علت اینکه خرمای منوجان با قیمت پایین به فروش می رسد، فقط به خاطر نبود سردخانه است؛ بنابراین باید کمک کنیم و با این نگاه جلو برویم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه مجمع استان، زمانی موفق است که ساختار قوی داشته باشد و نیروی بسیجی باید جریان سازی کند، بیان کرد: در کنار ماموریت ذاتی که داریم چند دستور کار نیز در برنامه خود داریم که یکی از آن ها کمک به کنترل بازار است. 

او با اشاره به اینکه متاسفانه در زمان تحریم، گروهی احتکار می‌کنند که این‌ها دشمن هستند، گفت: ما دنبال این هستیم که  فشار اقتصادی و معیشتی مردم کاهش پیدا کند. 

 سردار معروفی با اشاره به اینکه ۲۴ سوله و هزار و  ۲۰۰ تخت پیش بیمارستانی و پس بیمارستان برای کمک به کادر درمان آماده کرده ایم ،گفت: با فراخوان صورت گرفته به کمک کادر درمان  آمده ایم و برای کمک به نیروی انتظامی آماده هستیم. 

او افزود: نگاه نمی‌کنیم کار چه کسی است؟ نگاه می‌کنیم ببینیم مردم ما به چه نیاز دارند و معیشت مردم و عبور از کرونا در دستور کار ما است. 

در پایان رای گیری انتخابات مجمع بسیجیان استان کرمان، سعید کاظمی پور، به عنوان ر ئیس و حسن رحمانی به عنوان ناظر این مجمع حائز اکثریت آرا شدند. 

کاظمی پور، رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان نیز در این مراسم با اعلام اینکه به یاری خدا باید یک سری کارهای عملیاتی را شروع کنیم، گفت: باید برای مشکلات، راهکار جامع انتخاب و پیگیری کنیم تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار