سلیمانی‌دشتکی از ابتلای ۶ هزار کارمند به کرونا در استان ایلام خبر داد و گفت: این وضعیت بسیار خطرناک و نگران کننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست شورای اشتغال استان در آغاز جلسه طی صحبت‌های مهمی از وضعیت کرونا در استان شدیداً ابراز نگرانی کرد و بیان کرد: وضعیت کرونا در استان بیداد می‌کند به طوری که از دیروز تا امروز ۵۳۵ نفر مبتلا و ۱۰ نفر فوتی داشته‌ایم.

او ادامه داد: امروز ۴۰۰ نفر بستری در بیمارستان‌های استان داریم که حال بیش از ۶۰ نفر آن‌ها بسیار وخیم است.

استاندار ایلام در ادامه از ابتلای ۶ هزار کارمند به کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: ۲۵ درصد کارکنان در استان ایلام مبتلا به کرونا شده‌اند و این وضعیت بسیار خطرناک و نگران کننده است.

او در ادامه از اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص حال بد ادارات استان خبر داد و افزود: در ستاد کرونا مصوب شد که در مناطق بحرانی مثل ایلام، چرداول و ایوان حضور کارکنان تا ۵۰ درصد کاهش یابد و ساعت کاری اداری نیز تا ساعت ۱۲ باشد.

استاندار ایلام اعلام کرد: حتی در ۵۰ درصد باقیمانده نیز اگر کسی دارای علائم بیماری بوده و و یا دارای بیماری زمینه‌ای و یا شرایط خاص است باید به آن‌ها دورکاری داده شود و از حضور آنان در ادارات جلوگیری شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: مدیران باید در اجرای مصوبات ستاد کرونا الگو و پیشگام باشند نه اینکه با تشکیل گردهمایی اولین ناقضان مصوبات ستاد باشند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که دستگاه‌های اجرایی در عملکرد مستقل هستند، اضافه کرد: اگر نشست یا جلسه‌ای ضرورت داشت باید با هماهنگی وزارتخانه مربوطه و ستاد کرونا انجام شود.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.