مدیر کل کمیته امداد کرمان گفت: در مرحله نخست رزمایش ایران همدل،۲۶ میلیارد تومان و در مرحله دوم ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سراسر کشور با همکاری گروه‌های جهادی، بسیج و خیران اقدامات خوبی برای کمک‌رسانی به نیازمندان و فقرا انجام شد، گفت: کمیته امداد نیز با توجه به وظیفه اجتماعی که بر عهده دارد در قالب پویش ایران همدل در این رزمایش شرکت کرد.

او با بیان اینکه این پویش از عید غدیر همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت، افزود: کمیته امداد استان کرمان در مرحله نخست این رزمایش با جمع‌آوری ۲۶ میلیارد تومان کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان، رتبه سوم کشوری را در این زمینه کسب کرد.

صادقی تصریح کرد: در مرحله دوم این رزمایش نیز ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

او از راه‌اندازی ۷۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی به منظور اجرای رزمایش ایران همدل در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: ۸۲۱ هزار و ۶۷۰ پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

او از مشارکت خوب خیران، نیرو‌های بسیج، گروه‌های جهادی، سازمان‌ها و ادارات در رزمایش ایران همدل و کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از ویروس کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار