موسوی از کمک‌های مومنانه به محرومین و بویژه آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نشست هماهنگی تشکیل قرارگاه کمک‌های مومنانه با حضور امام جمعه و فرماندار دهلران و متنفذین و خیرین برگزار شد.

موسوی امام جمعه دهلران در این نشست گفت:با توجه به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در ۱۷ ربیع الاول مبنی بر مواسات مرحله سوم این بار هم مردم ولایت مدار دهلران به ندای رهبری لبیک گفتند.

موسوی افزود:در این مرحله مردم با کمک‌های مومنانه به محرومین و بویژه آسیب دیدگان از کرونا در قالب قرارگاه کمک‌های مومنانه بیش از پیش نیازمندان را کمک خواهند کرد و این قرارگاه ماوریت خود را دنبال خواهد کرد.

عسگری فرماندار دهلران یکی از اهداف قرارگاه را استفاده از ظرفیت خیرین و دارای تمکن مالی ذکر کرد و افزود:جذب و ساماندهی کمک‌های مومنانه بیشتر به سمت و سوی بیماران ناشی از کرونا و خانواده آنان باشد.

عسگری بر ضرورت رعایت عدالت در توزیع کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه شهرستانی تاکید کرد و یادآور شد:قرارگاه با توجه به ضرورت‌ها از حداکثر توان خود برای جذب کمک‌های مومنانه با همکاری رسانه‌ها استفاده و یاریگر مردم در شرایط کنونی باشد.

او بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص قرارگاه و خدمات ان تاکید کرد و گفت:سعی شود با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کمک به قرارگاه بهره گیری شود.

در پایان حاج اقا حسنی بعنوان رئیس قرارگاه کمک‌های مومنانه شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.