معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام (ره) استان قزوین گفت: ۲۰ هزار بسته بهداشتی و ضد عفونی کننده در قالب «پویش احسان سلامت» بین افراد بی بضاعت استان قزوین در هفته جاری توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حبیبی معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام (ره) استان قزوین با اشاره به راه‌اندازی «پویش احسان سلامت» گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش جامعه به اقلام بهداشتی، توسط گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین، ۲۰ هزار بسته بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق قرمز و پر خطر در بین افراد بی بضاعت و کم درآمد طی روز‌های آتی توزیع می‌شود.

حبیبی افزود: هدف از اجرای این پویش تأمین اقلام بهداشتی نظیر ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده برای مردم مناطق محروم، گروه‌های پرخطر و بیماران کرونایی می‌باشد.

به گفته او، به میزان مشارکت جامعه، سرمایه این پویش نیز افزایش می‌یابد و کلیه کمک‌های جمع آوری شده و اقلام بهداشتی توسط نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم و کم برخوردار و نقاط هدف به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام (ره) استان قزوین در ادامه گفت: با توجه به نیاز روزافزون کشور به محصولات بهداشتی به ویژه ماسک و محلول ضدعفونی و بوجود آمدن مافیای فروش که موجب افزایش قیمت این محصولات در بازار مصرف شده بود، ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به ایجاد سایت «هست اینجا» جهت تهیه و توزیع محصولات بهداشتی زیر قیمت مصوب بازار نمود که عموم مردم می‌توانند جهت تهیه این اقلام با قیمت مناسب با ثبت نام در این سایت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار