مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه گفت: راهکار‌های تقویت وضعیت حوزه قرآن و عترت استان در جلسه برنامه ریزی استان مطرح خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه ضمن اشاره به انجام برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه مجازی گفت : نظر به محدودیت‌های به عمل آمده در جامعه و تشکیل نشدن کلاس‌ها و برنامه‌های حضوری، انجام برنامه و برگزاری بسیاری از فعالیت‌ها در حوزه فضای مجازی خواهد بود که این خود نیازمند تقویت سواد رسانه‌ای در بین موسسات استان خواهد بود.

کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های پیشنهادی قرآنی برای دستگاه‌های مختلف عضو شورای توسعه قرآنی پرداخت و پس از استماع برنامه‌های مصوب کمیسیون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هریک از نمایندگان دستگاه‌های مختلف به بیان نکته نظرات خود پرداخته و به صورت کارشناسی اظهارنظر شد .

اعطای تسهیلات قرض الحسنه در حوزه مطبوعات و کانون‌های تبلیغاتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات قرض الحسنه در حوزه مطبوعات و کانون‌های تبلیغاتی خبر داد.

بهرام فاضلی در خصوص اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ گفت: این تسهیلات با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی، توسعه مشاغل و همچنین حمایت از مشاغل سخت با نرخ کارمزد ۴ درصدویژه موسسات دارای پروانه معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

او افزود: به منظور توزیع تسهیلات اعطایی در بخش مطبوعات، رسانه‌ها به سه گروه تقسیم بندی شده اند که مرحله نخست، شامل روزنامه ها، سالنامه ها، فصلنامه‌ها و دوفصلنامه‌ها خواهد بود.

فاضلی ادامه داد: مبالغ مربوط به تسهیلات دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی براساس امتیازات کسب شده کانون‌های تبلیغاتی محاسبه و تعیین خواهد شد.

او گفت: متقاضیان پس از ورود به سامانه تحفه به نشانی tohfeh.farhang.gov.ir و پس از مطالعه دقیق شیوه نامه‌ها و راهنمای سامانه میتوانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند متقاضیان مطبوعاتی باید در هنگام ثبت درخواست، کاربرگ معاونت مطبوعاتی را بارگیری و نسبت به خوداظهاری امتیازات اعلامی اقدام نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.