رئیس اداره صمت اسلام آبادغرب گفت : بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازار و ادارات شهرستان اسلام آبادغرب به عنوان یکی از شهرستان‌های پرخطر از پنجم آبان ماه تعطیل و تا ۱۹ آبان این محدودیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حاصلی رئیس اداره صمت اسلام آبادغرب گفت : بر اساس مصوبه دوشنبه آخرین روز محدودیت است و تا پایان روز این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

او با تشکر از همکاری اصناف و بازاریان شهرستان گفت : از ابتدای اعمال محدودیت‌ها اصناف و بازاریان فهیم اسلام آبادغرب با اجرای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت یکپارچه پای کار آمدند و بازار را تعطیل کردند و کماکان امروز هم با تعطیلی صنوف خود این همکاری را ادامه دادند.

رئیس اداره صمت اسلام آبادغرب افزود: قطعا کنترل شیوع ویروس کرونا و متوقف کردن آن علاوه بر اعمال محدودیت‌ها نیازمند همراهی و همکاری هرچه بیشتر مردم شهرستان در اجرای دستورالعمل های بهداشتی است تا هرچه زودتر شاهد بهبود وضعیت شهرستان باشیم.

او گفت: اگر ستاد کرونا تصمیمات جدیدی برای اجرا بعد از پایان محدودیت‌های فعلی اتخاذ کند به اطلاع اصناف و بازاریان شهرستان خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.