سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان، درباره جدایی خود از این باشگاه، شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به جام جهانی و مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

عبدالله ویسی، سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات پیشکسوتان فوتبال گفت: دوستان ما به احترام شهید تهرانی مقدم از خوزستان به تهران آمده‌اند و من نیز در تهران بودم. یک بازی را واگذار کردیم و امروز با تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال بازی داریم که برای ما خیلی مهم است؛ زیرا اگر ببریم صعود می‌کنیم و اگر ببازیم هم حذف می‌شویم.  

او درباره جدایی خود از تیم فوتبال پیکان گفت: جدایی من از تیم فوتبال پیکان اتفاق افتاده است و بهتر است دیگر درباره این مسائل صحبت نکنیم. دیگر از شرایط تیم فوتبال پیکان خبر ندارم و تارتار، سرمربی این تیم شده است که امیدوارم موفق شود. هنوز از این تیم مطالباتی دارم که امیدوارم برای دریافت آن به مشکل نخورم و اتفاق بدی رخ ندهد.  

ویسی درباره تغییرات ایجاد شده در اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: هر کسی نظری دارد. من هنوز اساسنامه جدید را ندیده‌ام، اما اگر ورزشکاران و پیشکسوتان در امور فدراسیون مشارکت بیشتری داشته باشند، اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.  

سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان، درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به جام جهانی گفت: تیم ملی، بازی‌های سخت و خطرناکی در پیش دارد، اما امیدوارم با همت بازیکنان و دعای خیر مردم تیم ملی به جام جهانی صعود کند.


بیشتر بخوانید: 


او در واکنش به محرومیت منتقدان فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه تمام جامعه ما این طور است و نمی‌توانیم انتقاد کنیم. تا انتقاد می‌کنیم، فکر می‌کنند که ما دشمن هستیم و می‌خواهیم همه چیز را خراب کنیم. این رویه در تمام دنیا وجود دارد. اگر یک نفر از من انتقاد کند، دلیل نمی‌شود که بخواهد من را خراب کند. اگر انتقاد باعث پیشرفت شود، خیلی عالی است؛ اما متاسفانه به ما برمی خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار