پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از آمدن سمیعی، هنوز عملکرد ویژ‌ه‌ای از او ندیده ام و به عنوان یک پیشکسوت، امیدوارم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

پایان رافت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتخاب جعفر سمیعی، به عنوان مدیرعامل سرخ پوشان پایتخت، در شرایطی که همزمان با آن در حراست وزارت ورزش و جوانان نیز حضور دارد، گفت: سمیعی با تائید وزارت ورزش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است و امیدوارم در کارش موفق باشد. این که او، هم در حراست وزارت ورزش و جوانان حضور دارد و هم در باشگاه پرسپولیس، در حیطه وظایف من نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم. در مورد تغییرات در باشگاه، بعد از آمدن سمیعی، من هنوز چیزی ندیده ام و به عنوان یک پیشکسوت امیدوارم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

مدیریت باشگاه پرسپولیس باید بر عهده یک فرد فوتبالی باشد

او در مورد حضور افراد غیر ورزشی ۲ شغله در مدیریت ورزش و بیکار بودن پیشکسوتان ورزش گفت: متاسفانه چندین سال است که شرایط به این شکل شده است. پیش از این بار‌ها گفته بودیم که مدیریت باشگاه پرسپولیس باید به فردی برسد که از دل فوتبال و این باشگاه آمده باشد. شرکت پیشکسوتان و علی پروین به عنوان بزرگشان، گزینه‌ی بسیار خوبی است. گزینه پروین برای مدیریت باشگاه پرسپولیس، دادکان بود. افراد فوتبالی توانایی اداره باشگاه پرسپولیس را دارند و با حضور آن‌ها قرارداد‌های نجومی بسته نخواهد شد و دلال‌ها نیز دیگر نمی‌توانند خواسته‌ی خودشان را به تیم تحمیل کنند.

کادر فنی و بازیکنان باید تمام تمرکز خود را روی فینال آسیا بگذارند

رافت ادامه داد: متاسفانه مدیریت را به به یک فرد فوتبالی نداده‌اند، اما ما به عنوان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دوست داریم تیممان موفق باشد. یک ماه دیگر تیم پرسپولیس باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. کادر فنی و بازیکنان باید تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارند و هیئت مدیره و مدیرعامل هم به تیم کمک کنند. تیمی که در غرب آسیا قهرمان شده است نباید حال و روزش این گونه باشد.

اساسنامه باید به نفع فوتبال تنظیم شود، نه افرادی که در فدراسیون حضور دارند

او در مورد تغییراتی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایجاد شده است گفت: چندین سال است که اساسنامه فدراسیون فوتبال مشکل دارد. چندین سال است که با فیفا درگیر هستیم و می‌گوییم اساسنامه ما درست است، اما فیفا بازهم به آن ایراد می‌گیرد. افرادی که در فدراسیون حضور دارند، باید اساسنامه‌ای را تنظیم کنند که به نفع فوتبال ما باشد، نه افرادی که در فدراسیون حضور دارند.

اسکوچیچ در حال ارزیابی بازیکنان تیم ملی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که وجود دارد ، شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان بسیار سخت خواهد بود. اسکوچیچ در حال ارزیابی بازیکنان است و ترکیب متفاوتی را در بازی‌های پیش رو امتحان خواهد کرد تا به ایده آل خود برسد. امیدورام به مرور، اسکوچیچ به جوان‌تر‌ها بیشتر میدان دهد، چون آینده برای جوانان خواهد بود.

آذری چندین سال است که در مدیریت فوتبالمان فعال و موفق هم بوده است

او درمورد برخورد فدراسیون فوتبال با افرادی، چون مسعود شجاعی و سعید آذری که از آن‌ها انتقاد کرده بودند، گفت: مسعود شجاعی، چندین سال برای تیم ملی فوتبال بازی کرده است، اگر هم حرفی زده است، باید مورد بررسی قرار گیرد. قطعا حرف‌هایی که شجاعی زده، از روی دلسوزی برای فوتبال کشورمان بوده است و نباید به او خرده گرفته شود. آذری نیز چندین سال است که در مدیریت فوتبالمان فعال و موفق هم بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار