سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، خیلی از اردو‌های ما لغو شده است و منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، درباره وضعیت این تیم گفت: آخرین اردوی تیم ما ۴ هفته پیش برگزار شده است و پس از آن به بیماری کرونا، البته از نوع خفیف آن مبتلا شدم و سه هفته تمام در خانه بودم. در این مدت استراحت کردم و برای تیم ملی فوتبال نوجوانان، برنامه‌هایمان را ارائه کردیم، اما برنامه جدید برای بازی‌ها هنوز ارائه نشده است.

او افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، خیلی از اردو‌های ما لغو شده است و الان منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. هرچند رقبای ما در حال انجام تمرین و بازی تدارکاتی هستند، اما ما هنوز نتوانسته‌ایم تمرینات را کامل برگزار کنیم. برای ما مهم این است که اردو‌ها را شروع کنیم و از آن مهم‌تر این است که بتوانیم در تورنمنت‌های خارجی زیادی شرکت کنیم. اگر امکانات و اردو نداشته باشیم، کار برای‌مان سخت می‌شود.

پیشکسوت فوتبال، در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا گفت: سایپا در بازی با پرسپولیس به فکر ضدحمله بود، اما پرسپولیس ۱۰ نفره شد و با این وجود بیشتر درصد مالکیت بازی، برای پرسپولیس بود. فکر می‌کنم پرسپولیس باید بتواند نقشه‌های مختلفی در طول بازی داشته باشد تا مقابل این تیم‌ها بهتر عمل کند.

وی درباره لژیونر شدن برخی بازیکنان تصریح کرد: سقف آرزو‌ها نباید قطر باشد، چون این کشور سقف آرزو‌های مالی است و نه سقف آرزو‌های فوتبالی و سقف آرزو‌ها باید دور دست‌تر از این چیز‌ها باشد. نوع رفتن بازیکنان نیز باید منطقی‌تر باشد. بازیکنان باید دین خود را به باشگاهی که در آنجا رشد کرده‌اند ادا کنند. همه می‌دانیم باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و امیدوارم بچه‌ها وقتی از تیم‌های خود جدا می‌شوند، از لحاظ مالی به باشگاه کمک کنند.

بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس درباره حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار