بهبودی حال عمومی مارادونا پس از عمل جراحی

حال اسطوره فوتبال آرژانتین، پس از عمل جراحی که اخیراً روی مغز او انجام شده، رو به بهبودی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نگرانی‌هایی درباره روند درمان دیگو مارادونا در دوره نقاهت پس از عمل جراحی مغز وی وجود داشت؛ اما پزشک معالج مارادونا از روند بهبودی این اسطوره فوتبال آرژانتین ابراز رضایت کرد.

مارادونا، هفته پیش برای خارج کردن یک لخته خونی که در مغزش بود، زیر تیغ جراحان رفت و پس از آن پزشک او اعلام کرد که این مرد ۶۰ ساله، به خاطر مشکلات جسمانی دیگری که دارد، روند بهبودی سختی را طی می کند. ظاهراً روند بهبودی مارادونا رضایت‌بخش است.

پزشک شخصی مارادونا، ضمن باورنکردنی توصیف کردن روند بهبودی مارادونا، درباره آخرین وضعیت او به خبرنگاران توضیحاتی داده است. او که پیش از این گفته بود مارادونا حداقل تا امروز (دوشنبه) در بیمارستان خواهد ماند، درباره این وضعیت گفت: حال دیگو بهتر است، خیلی بهتر. در واقع هر روز وضعیتش رو به بهبود است و دوره نقاهتش باورنکردنی پیش رفته است.

مارادونا تا پیش از مشکوک شدن به ابتلا به ویروس کرونا، به دلیل ابتلای یکی از محافظانش به این ویروس، بازیکنانش را در تیم "خیمناسیا لاپلاتا" تمرین می‌داد. این باشگاه روز گذشته، برای اولین بار از زمان بستری شدن مارادونا به میدان رفت و مقابل تیم "ولزسارسفیلد" با نتیجه ۲-۲ به تساوی رسید. قبل از شروع این بازی، بازیکنان "خیمناسیا" بنری را به نمایش درآوردند که روی آن خطاب به مارادونا نوشته شده بود: «ما در کنار تو هستیم».


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار